sportowy tlumik w GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamilGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lip 11, 2005 00:10
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

sportowy tlumik w GTD

Post autor: kamilGTD » wt mar 21, 2006 20:57

Hej czy ma ktos z was zalozony jakis sportowy wydeszek w klekocie??? zmienilo sie cos oprocz wygladu??? :chytry:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 21, 2006 22:46

tak, w 1.6 mozna zalozyc przelotowy wychech i bedzie sporo glosniej, dla niektorych nawet zbyt glosno. Poza tym auto zauważalnie odmula sie na wysokich obrotach (mowie o wydechu przelotowym o wiekszej srednicy a nie o samym "sportowym" tłumiku), poza tym spada troche lag (turbo wkreca sie nieco szybciej), ale jak masz mala turbinke i seryjne cisnienie to raczej niezauwazalne. Punktem najbardziej zamulającym wydech jest kolanko które wychodzi z turbiny, ale ten element mam niestety seryjny


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr mar 22, 2006 00:38

zaprzal pisze:tak, w 1.6 mozna zalozyc przelotowy wychech i bedzie sporo glosniej, dla niektorych nawet zbyt glosno. Poza tym auto zauważalnie odmula sie na wysokich obrotach (mowie o wydechu przelotowym o wiekszej srednicy a nie o samym "sportowym" tłumiku), poza tym spada troche lag (turbo wkreca sie nieco szybciej), ale jak masz mala turbinke i seryjne cisnienie to raczej niezauwazalne. Punktem najbardziej zamulającym wydech jest kolanko które wychodzi z turbiny, ale ten element mam niestety seryjny
A da sie coś poradzić na to wąskie kolanko? Bo u siebie też mam chyba cos takiego. No i zastanawiam sie własnie nad wywalenie środkowego tłumika i zostawienie tylko ostatniego. Dużo będzie głośniej? Bo wolałbym żeby nie było za głóśno a bardziej odmulone.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 22, 2006 00:50

Michnik, nie wiem jak to jest w aaz, jesli masz turbine kkk k24 to ona jest troche wieksza i juz lepiej tlumi. Kumpel mial w aaz jakis sportowy wydech sebringa i byl cichutki... Wydech w aaz jest seryjnie wiekszy niz w 1.6 i to kolanko w aaz jest zrobione z normalnej rury a w 1.6 jest odlane z zelaza, wiec nie bedzie u Ciebie az takiej strasznej roznicy. A mozna to zrobic u jakiegos spawacza, to zwyky kawalek zagietej rury :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr mar 22, 2006 07:54

Kolega w cordobie 1.9TD AAZ ostatni tłumik przelotowy wrzucił jest delikatnie głosniejszy ale auto znacznie lepiej wchodzi na obroty...



Awatar użytkownika
tengu1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob mar 18, 2006 09:59
Lokalizacja: Grays, Essex UK
Kontakt:

Post autor: tengu1979 » śr mar 22, 2006 08:47

To ja mam dwa pytanka z trochę innej beczki.

1.Zależy mi wyłącznie na wyglądzie i czy jak dospawam końcówkę (148x75mm oval) to będzie dużo głośniej?

2. Czy ktoś z was zakładał "stożek" do "zwykłego" TD (nie TDI)? Jeśli tak to czy bardzo zmienia się odgłos silnika (mam na oku Kit Green'a dedykowany do TD), i czy coś zmienia w charakterystyce mocy/momentu? No i czy to wogóle dobry pomysł?


Golf niestety nsprzedany. Witaj Anglio....

Niestety Życie to nie tylko GOLF :(

kamilGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lip 11, 2005 00:10
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: kamilGTD » śr mar 22, 2006 21:09

no dzieki wam koledzy spewnoscia niedlugo zainwestuje w wydeszek bo to fajniutka sprawa. a jak wyglada kwestia tego storzka w TD???



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr mar 22, 2006 21:20

kwestia stożka jest na pewno warta zainteresowania ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 22, 2006 21:52

BYLO na forum. Stozek raczej nic ci nie da. Ja mam seryjna puszke i seryjny filtr i nie narzekam na osiagi. Stozek bedzie jedynie przepuszczal wiecej syfu co moze niekorzystnie wplywac na turbine, a w nowszych tdi moze powodowac szybsze uszkodzenie przeplywomierza. Poza tym auto zrobi sie glosniejsze. Seryjny, czysty filtr w zupelnosci wystarcza


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr mar 22, 2006 22:58

Dokładnie tak no jedynym plusem bedzie to ze turbina bedzie fajniej gwizdac... ale czy to gra warta swieczki...



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr mar 22, 2006 23:13

Pewnie ze warta miło jest słyszec ze to nie D tylko TD pamietaj ze potrzeba mu zimnego powietrza.... :okej:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
tengu1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob mar 18, 2006 09:59
Lokalizacja: Grays, Essex UK
Kontakt:

Post autor: tengu1979 » czw mar 23, 2006 13:09

Hmm. To trzeba się zastanowić nad tym stożkiem. Ale tłumiczek to sobie chyba strzelę pełen. Myślę nad KM końcówka taka jak pisałem (taki owal "spłaszczony"). Kosztuje całkiem niedużo. Tylko jestem ciekaw czy nie będzie za głośny (kupuję sam tłumik, reszta "bebechów" zostaje w serii) bo u kumpla w 1.8GT (benzyna) to różnica jest znaczna jak wchodzi na obroty. Chyba, ze w Dieselu przyrost DB jest mniejszy.


Golf niestety nsprzedany. Witaj Anglio....

Niestety Życie to nie tylko GOLF :(

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw mar 23, 2006 18:24

napewno nie bedzie za głosno.... turbo naprawde bardzo duzo wycisza....



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » czw mar 23, 2006 23:08

zdecydowanie odradzam stozek do TD, z tego co sie orientowalem an tym forum i na innych to jest to glowna przyczzyna szybszego padania turbinek i praktycznei nic nei daje. lepiej juz jakas wkladke sportowa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości