Chłodzenie mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Chłodzenie mk2

Post autor: el Kopyto » wt mar 21, 2006 07:57

Witam i pozdrawiam. Mam problem z chłodzeniem w moim mk2. Wymieniłem terostaty (2) i podczas jazdy jest tak, że się przegrzewa. Wskaźnik temp na pewno nie działa, ale niepokojące jest to że po jeździe jak zajrze pod maskę to płyn jest wyrzucany przez zbiorniczek wyrównawczy, a termostat nie otwiera (chłodnica zimna i wąż u dołu też zimny), natomiast jak pochodzi chwile na wolnych obrotach to termostat sie otworzy, jeśli jadę dość spokojnie to jakotako to wygląda, ale jak pocisnę 110-130 to już biedaczysko nie może nadążyć z otwieraniem. Układ jest szczelny bo ciśnienie się wytwarza, pompa działa bo w zbiorniczku się przelewa i po spuszczeniu płynu chłodzącego i zalaniu nowym bardzo szybko zaczeła działać nagrzewnica. Ma ktoś jakiś pomysł?


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » wt mar 21, 2006 08:49

Nie wiem czy fizycznie jest takowa możliwość ale czy nie masz aby odwrotnie założonego termostatu?? Mój kolega kiedyś mi opowiadał o podobnych objawach, a przyczyna była właśnie taka. W 90% nie da się go inaczej założyć, a jak jest w golfie nie wiem bo nie rozbierałem jeszcze. Ale może warto się temu przyjrzeć.


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt mar 21, 2006 08:55

Chciałbym żeby była taka możliwość bo bym się tym pocieszał, ale nie da się go w moim golfie założyć inaczej.


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
tomek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 14, 2006 22:16
Lokalizacja: widów

Post autor: tomek6 » wt mar 21, 2006 09:26

możesz mieć kolego problem z uszczelką pod głowicą, lub co gorsze pękniętą głowice to się zdarza w TD.
sprawdz czy ten cienki węzyk od chłodnicy jest drożny.



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt mar 21, 2006 09:34

Jest drożny bo jak odkręce korek w zbiorniczku wyrównawczym to płyn wylata z tego wężyka. Też się boje że to uszczelka.


pozdrowienia el Kopyto

fujik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 19:12
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: fujik » sob kwie 22, 2006 22:15

Miałem podobny problem w Golfie II 1.6 TD.
Było podejżenie uszczelki pod głowicą , potem pęknietej głowicy, a skończyło sie na tym że jest pękniety blok silnika :-(

Niestety skończyło sie wymianą silnika.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr maja 03, 2006 15:23

Kolego to napewno albo uszczelka pod głowicą (60 zł + wymiana) albo pęknieta głowica (to już gożej). Jak długo go przegrzewałeś to gumki na zaworach szmelc, pierścienie mogły się zapiec (sprawdź). A jak już długo go przegrzewałeś glowica mogła się z krzywić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości