Strona 1 z 1

Mk-IV ASV-przy przyśpieszeniu szarpie

: ndz mar 19, 2006 13:54
autor: mirek55
A więc tak-jakiś czas temu miałem problemy z zacinającą sie kierownicą spalin-uporałem sie z tym problemem połowicznie robiąc małą przeróbkę w ukladzie wydechowym. przy okazji katalizator zastąpiłem strumienicą.Nawet nie wiem od kiedy zaczęło sie dziać cos nowego z moim pojazdem-podczas gwałtowniejszego przyśpieszania zaczyna nim strasznie szarpac /podobnie jak w benzyniaku gdy jest przebicie na przewodach/.Po takim objawie -albo autko zaraz odzyskuje wigor,albo totalny muł.Czy ktos z was miał podobne objawy? Moze nie powinienem wywalać katalizatora.....Auto ma okolo 150tys km-słyszałem ze po takim przebiegu przepływki sie konczą...

: wt mar 21, 2006 11:48
autor: ksionc
moim zdaniem katalizator nie ma nic tu do rzeczy, sredni "wiek" przeplywki to ok 120tys wiec moze to jest przyczyna?

: wt mar 21, 2006 13:24
autor: Corvax
mirek55 pisze:Moze nie powinienem wywalać katalizatora....
to akurat nie powinno zaszkodzic, co innego wstawienie strumienicy, ale to juz inna bajka.

Auto powinieneś zdiagnozowac.

: wt mar 21, 2006 14:31
autor: mirek55
Dwa dni temu rozruszalem kierownice spalin ale rezultat objawil sie dopiero wczoraj+doslownie nie to auto!!!! dodatkowo wczoraj zrobilem wymiane oleju -BP visco 7000. Dzis sie boje jezdzic ciekawe jak dlugo bede sie mogl cieszyc tymi zmianami...Wlasnie nosze sie z zamiarem kupna jakiegos VAG+a y allegro.Ktory z nich bylby ok dla mojego wozu?Dzieki za porade

: śr mar 22, 2006 12:21
autor: ksionc
z tego co pamietam to do golfa bedzie ci potzrebny interfejs OBD 2. ale przed jakimikolwiek zabawami dokladnie zapoznaj sie z tematem bo mozesz zaszkodzic autku a nie pomoc. jak na razie radzilbym ci diagnoze u specjalisty a z czasem wlasne diagnozy.

: czw kwie 13, 2006 10:27
autor: BruceLee30
mirek55 pisze:Dwa dni temu rozruszalem kierownice spalin ale rezultat objawil sie dopiero wczoraj+doslownie nie to auto!!!! dodatkowo wczoraj zrobilem wymiane oleju -BP visco 7000. Dzis sie boje jezdzic ciekawe jak dlugo bede sie mogl cieszyc tymi zmianami...Wlasnie nosze sie z zamiarem kupna jakiegos VAG+a y allegro.Ktory z nich bylby ok dla mojego wozu?Dzieki za porade
czy pomogl olej ? chyba nie ruszales dzwignia od kierownic w turbo ? to racznie nie bedzie przyczyna szarpanie ale ... napewno jezeli byly zapieczone autoodzyskalo moc
co do szarpania to ustalo czy nie ?
sprawdz wtyk i przewody od wtrysku sterujacego ostatnio w pasku mialem podobny problem byl naderwany przewod za kostka i czasami laczyl czasami nie czasem wywalalo blod G80 a czasami nie po wymianie kostki (5zl) i zlutowaniu konektorow autko przestalo szarpac
jednak bez diagnostyki chyba sie nie obejdzie.