Strona 1 z 1

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

: pn lip 11, 2011 00:09
autor: umberto666
Witam
Panowie mam dziwny problem z zaworem N75 chodzi mi o to ze po odłączeniu wężyka (out) od zaworu N75 który prowadzi do EGR zawór N75 chwile zasysa i przestaje ciągnąć . Zaznaczam że mam golfa V 2.0 SDI. Sprawdzałem to samo na vw polo z silnikiem 1.9 SDI i tam po odłączeniu wężyka od n75 zasysa cały czas a u mnie tylko chwila i koniec
Dla pewności przełożyłem zawór z polo do golfa i to samo wyjście out chwile ciągnie i koniec
Proszę o pomoc i wyjaśnienie czemu tak sie dzieje ze w polo ciagnie a w golfie po chwili przestaje!!!
dzięki za odpowiedz Obrazek

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

: pn lip 11, 2011 01:50
autor: Sztomel
Po pierwsze to nie jest elektrozawór N75 tylko N18 a po drugie to powinien on pracować (po uruchomieniu silnika) przez około 2 minuty (jeśli nie dodaje się gazu na wolnych obrotach). Po każdym dodaniu gazu zawór N18 się zamyka co jest równoznaczne z tym, że zamyka się kanał OUT gdyż przełącza wtedy sterownik silnika kanał pomiędzy VAC a ATM. Jeśli u Ciebie następuje ten moment wcześniej to musisz nam tutaj wkleić log statyczny z grupy 003 w trybie Basic Settings po wejściu w 01 Engine.

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

: śr lip 13, 2011 00:04
autor: doggie
Sztomel, obawiam się że "musisz nam tutaj wkleić log statyczny z grupy 003 w trybie Basic Settings po wejściu w 01 Engine" może być za bardzo skomplikowane :hmm:

zawór EGR N75 GOLF V 2.0 SDI - problem

: śr lip 13, 2011 06:09
autor: Sztomel
To powiem inaczej. Nie miałem przyjemności sprawdzać parametrów pracy silnika w Golfie V SDI więc jeżeli tam sterownik silnika odcina podciśnienie z N18 wcześniej to widocznie tak musi być. Wystarczy tylko porównać czas po jakim od lekkiej i szybkiej przegazówki na wolnych obrotach przestaje być podawane podciśnienie i jeśli te czasy będą zawsze identyczne to ja bym się niczym nie martwił.