Strona 1 z 1
Pompa wtryskowa ssanie manualne czy automatyczne
: sob lip 09, 2011 18:02
autor: karol199
Witam, mam takie pytanie. W golfie zaczeła cieknąć pompa, opcja albo naprawa za 400zł albo zakup używki za 250zł sprawnej, tylko ona ma automatyczne ssanie a ja w golfie mam pompe na manualne ssanie. Czy nie stwarza to problemów?
Pompa pochodzi z tego samego silnika 1.9D
Pompa wtryskowa ssanie manualne czy automatyczne
: ndz lip 10, 2011 04:26
autor: Michał_1977
Uszczelnienie pompy za 400zł?
Cholera,to te uszczelki ze złota będą...
Zostań przy manualnym przyspieszaczu.Ten automat to samo zło i nigdy z tym ładu nie dojdziesz.
Ja uszczelniłbym tą na której śmigasz,tylko szukałbym tańszego fachmana

Pompa wtryskowa ssanie manualne czy automatyczne
: ndz lip 10, 2011 17:19
autor: karol199
Kupiłem już tą pompę za 220zł. SSanie z tego co widze, bez problemu się przełoży, ale jest luzem 4 kable od pompy i nie mam pojęcia gdzie ona idą.... mam nadzieje, że pompiarz sobie z tym poradzi

Pompa wtryskowa ssanie manualne czy automatyczne
: ndz lip 10, 2011 21:44
autor: Michał_1977
A wiesz co kupiłeś?
Jesteś pewny,że będzie lepsza niż ta co teraz masz?
Oczywiście jest to Twoje auto i to Ty decydujesz co zrobisz,ale wydaje mi się,że pompa za 220 zeta + demontaż starej i montaż nowej + ustawienie kąta wtrysku może wynieść tyle samo,albo więcej niż naprawa obecnej,a jak się okaże,że "nowa" jest do

,to się mocno rozczarujesz
karol199 pisze: jest luzem 4 kable od pompy i nie mam pojęcia gdzie ona idą
Kupiłeś pompę półelektroniczną...gratuluję

Re: Pompa wtryskowa ssanie manualne czy automatyczne
: wt lip 12, 2011 00:12
autor: adamwwy
Ciekawe jak to będzie działać?? Ogólnie pompa jest mechaniczna, a elektronika to chyba tylko siedzi tam do odczytu parametrów jej pracy?
Pompa wtryskowa ssanie manualne czy automatyczne
: wt lip 12, 2011 21:11
autor: arwam
dwa kable idące pod głowiczkę zasilają zawór sterujący dynamicznym kątem wtrysku.
kolejne dwa wychodzą pomiędzy króćcami wysokiego ciśnienia, płynie nimi sygnał do modułu sterującego pracą przestawiacza kąta wtrysku.
kolejny kabelek idzie do bimetalu który reguluje wolne obroty na zimnym i ciepłym silniku.
możesz mieć jeszcze dodatkowo immo na pompie które należy usunąć.
w przypadku jeśli masz pompę nowego typu a nie przejściową jak miałem w M-TDI nie będziesz mógł wysterowaćkąta dynamicznego. trzeba będzie siębawić ciśnieniem wewnątrz pompy