Ukręcona śruba w kole pasowym
: sob lip 09, 2011 17:21
Witam
Dziś nieszczęśliwie podczas manewrów parkingowych coś puknęło i zgasł silnik, próbowałem raz zakręcić i odpuściłem. Zaglądam pod maskę i widzę luźny pasek wieloworkowy i krzywo odstające koło pasowe. Po sholowaniu do domu i rozkręceniu osłon, wyjąłem śrubę którą przykręca się koło. Jest ukręcona na odcinku 5cm. Wiadomo, że spadł pasek z małego koła rozrządu, to połączone z kołem pasowym. Mogły polecieć zawory? Jakie są koszty remontu w przypadku generalki? Nie wiem czy jest sens naprawiać biorąc pod uwagę wartość auta.
Dziś nieszczęśliwie podczas manewrów parkingowych coś puknęło i zgasł silnik, próbowałem raz zakręcić i odpuściłem. Zaglądam pod maskę i widzę luźny pasek wieloworkowy i krzywo odstające koło pasowe. Po sholowaniu do domu i rozkręceniu osłon, wyjąłem śrubę którą przykręca się koło. Jest ukręcona na odcinku 5cm. Wiadomo, że spadł pasek z małego koła rozrządu, to połączone z kołem pasowym. Mogły polecieć zawory? Jakie są koszty remontu w przypadku generalki? Nie wiem czy jest sens naprawiać biorąc pod uwagę wartość auta.