Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Witam.
Ostatnio znajomy mechanik wykrył powód problemów z paleniem mojego auta, silnik zapowietrza się przez nieszczelność vacum pompy.
Znalazłem na allegro dwie uszczelki. Nie wiem tylko która ma iść gdzie, u mnie cieknie delikatnie prawdopodobnie od strony głowicy (tak stawiam, bo ciężko jednoznacznie określić). Załączam dwa zdjęcia z aukcji, proszę żeby ktoś kto ogarnia temat określił w którym miejscu jest która uszczelka i która zwykle pada i powoduje sączenie i łapanie powietrza.
Pozdrawiam.
Ostatnio znajomy mechanik wykrył powód problemów z paleniem mojego auta, silnik zapowietrza się przez nieszczelność vacum pompy.
Znalazłem na allegro dwie uszczelki. Nie wiem tylko która ma iść gdzie, u mnie cieknie delikatnie prawdopodobnie od strony głowicy (tak stawiam, bo ciężko jednoznacznie określić). Załączam dwa zdjęcia z aukcji, proszę żeby ktoś kto ogarnia temat określił w którym miejscu jest która uszczelka i która zwykle pada i powoduje sączenie i łapanie powietrza.
Pozdrawiam.
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
A jakiego koloru masz dekiel na pompie vacum?? Złoty to pierwsze uszczelnienie, czarny to drugie. Ewentualnie jak sie dobrze przygladniesz to zobaczysz czy masz miedzy glowica a pompą uszczelkę nr 2.
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Wszystkie elementy z obydwu fotek znajdują się pomiędzy pompą a głowicą z tym że te dwie silikonowe
uszczelki znajdują się pomiędzy pompą a elementem uszczelniającym z drugiej fotki.
Wymień sobie wszystkie te elementy dla świętego spokoju napewno nie są drogie, po odkręceniu
pompy vacum będziesz widział gdzie znajdują się stare uszczelki i zamień je nowymi.
uszczelki znajdują się pomiędzy pompą a elementem uszczelniającym z drugiej fotki.
Wymień sobie wszystkie te elementy dla świętego spokoju napewno nie są drogie, po odkręceniu
pompy vacum będziesz widział gdzie znajdują się stare uszczelki i zamień je nowymi.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Detektor, jeśli Twoja teoria zakłada połączenie elementów z fotki nr 1 z elementem z fotki nr 2,to jest ona błędna. Uszczelnienia umieszczone na zdjęciach były przypisane do konkretnego numeru pompy. W jednej występował rowek, w który wchodziło uszczelnienie z 1szej foty, a innej zaś (w młodszych rocznikach PD) w pompie nie było rowka tylko VW stosował uszczelnienie z 2 zdjęcia. Także tych elementów się nie łączy i ich zastosowanie zależne jest od oznaczeń pompy.
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Toledziak masz racje jest dokładnie tak jak mówisz, sprawdziłem to w Etce.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Mam czarny dekielek, czyli zamawiam tą stalową uszczelkę.
Pytanie tylko dlaczego aż tak różnią się obie pompy jeśli chodzi o ich uszczelnienie i która z nich jest mniej awaryjna?
Pytanie tylko dlaczego aż tak różnią się obie pompy jeśli chodzi o ich uszczelnienie i która z nich jest mniej awaryjna?
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
JacekB, tych uszczelek nie kupisz praktycznie nigdzie indziej tylko w ASO. Nie kosztują wiele, więc dla pewności po VINie dobiorą Ci uszczelkę. Ja stawiam na metalową. Żadna pompa nie jest mniej lub bardziej awaryjna. Najczęstszy problem to pocenie się spod dekla. Niestety pompy LUKa tak mają, sam mam tą przypadłość i dlatego wymieniam na pompę BOSCH z golfa V, leona II. Ponoć te pompy są bardziej dopracowane.
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Toledziak, to jest moja pompka http://allegro.pl/oryg-vacum-pompa-audi ... 99753.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a to jest moja uszczelka http://allegro.pl/uszczelka-pompy-vacum ... 40487.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a to jest moja uszczelka http://allegro.pl/uszczelka-pompy-vacum ... 40487.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
Fakt, allegro też Tyle, że ja płaciłem za uszczelkę mniej niż 30 zł w ASO w Krakowie, a też mam metalową.
Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa, vacum pompa
dzwoniłem u mnie i 45zł tylko że będzie za 2 tygodnie a więc na allegro będzie to samo tylko szybciej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości