Nastawnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

Nastawnik

Post autor: tomekspiku » ndz lip 03, 2011 21:16

witam wszystkich
mam mały problem moze ktos ma pomysł jak go naprawic.
wymieniłem nastawnik u siebie od kumpla bo mi auto podszarpywało na wyzszych biegach 4-5 czsem rano , ale na jego nastawniku tak samo , wiec zmieniłem zpowrotem na moj nastawnik po ustawieniu odpalił odrazu wiec ustawiłem dawke na 3-3,5 zgasiłem i zapaliłem ponownie bez problemow działa w pełnym zakresie odbrotow silnika.
rano przyszło do odpalenia a tu klops ledwo co zapalił po trzech podejsciał ale sie udało i potem juz bez problemu palil az do wystygniecia silnika .
wiec ustaniłem dawka na 2.2 i lepiej odpala ale nadal podobna historia rano . dawka 2.2 kat ok zadnych błedow według logow tez ok.
moze ktos ma pomysł .
dzieki.


VW 1Z 95R

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Nastawnik

Post autor: Adamm » ndz lip 03, 2011 21:59

stare uszczelki i paliwo Ci sie cofa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nastawnik

Post autor: munior » pn lip 04, 2011 22:52

Adamm pisze:stare uszczelki i paliwo Ci sie cofa
Adamm, Apropo zostawiania starych uszczelek pod nastawnikiem to widziałem lepszych magików , a raczej efekt ich bezmyślności .Nastawnik założony z powrotem na stare uszczelki ,śruby doj...ne tak że jedną urwali przy dokręcaniu (klient nic nie wiedział bo sie nie pochwalili :chytry: )drugą urwałem ja przy odkręcaniu ,bo była już przekręcona .Takich mamy specjalistów .Uszczelki to ok.20zł wiec nie warto się zabierać za jakiekolwiek prace przy nastawniku bez nowych :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Nastawnik

Post autor: Adamm » wt lip 05, 2011 01:01

munior, to nic, przyjechal do mnie klient bo mu mechanik robil nastawnik tylko po tym slabo jezdzi

patrze 8 mg na cieplym, poluzowalem sruby i probuje stukajaca przesunac, a tu nic, nagle plask i poszlo, skrecilismy dawka 4 mg i jazda wracamy a tam sie leje,
no to zdejmuje nastawnik i co? silikon : :panna:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Nastawnik

Post autor: DANIEL LHR » wt lip 05, 2011 08:16

dobrze ze jeszcze nie przyspawali nastawnik do pompy na stale :grin:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nastawnik

Post autor: munior » śr lip 06, 2011 07:35

Adamm pisze:patrze 8 mg na cieplym, poluzowalem sruby i probuje stukajaca przesunac, a tu nic, nagle plask i poszlo, skrecilismy dawka 4 mg i jazda wracamy a tam sie leje,
no to zdejmuje nastawnik i co? silikon : :panna:
Chęć zarobienia paru złotych ,odbiera im resztki zdrowego rozsądku ...nie mam uszczelek ,ale się nie będę chwalił , mam silikon ,zrobi sie na silikon ,się mocniej dokręci i bedzie trzymać :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

Nastawnik

Post autor: tomekspiku » sob lip 09, 2011 12:43

dzieki za podpowiedz .
uszczelki nowe dawka 3 na ciełym i sam sie naprawił odpala normalnie moze sie wczesniej zapowietrzył,albo miał taki kaprys.
pozdro.


VW 1Z 95R

tomekspiku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 27, 2008 16:50
Lokalizacja: wrocław

Nastawnik

Post autor: tomekspiku » sob lip 09, 2011 12:47

tez uwazam ze raz rozkrecony i wyjety nastawnik trzeba zapodac nowe uszczelki. a co do nastawnika na silikon to mały pikus ja widziałem u kolesia jak dał do zrobienia pompe od tranzita i gosc sekcie wsokiego cisnienia dał na silikon.


VW 1Z 95R

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Nastawnik

Post autor: Adamm » sob lip 09, 2011 14:28

tomekspiku pisze:uszczelki nowe
<--- to mu pomoglo :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości