Regularne stuki na w pełni rozgrzanym silniku
: wt cze 28, 2011 22:12
Witam wszystkich.Problem dotyczy MK4 z silnikiem AGR
Otóż mam dwa problemy:
Pierwszy,to cykliczne tykanie (nie dzwonienie) tykanie odpowiada obrotom silnika,tak jakby na 1 cylinder,nie zmienia czestotliwosci,glosnosci,zmienia czestotliwosc wraz ze zmiana obrotów silnika,jest dosc glosne słychac nawet na zamknietej masce,popuszczanie wtryskiwaczy nie wiele daje bo silnik zaczyna drgac i orientacja się konczy
Problem drugi to metaliczne,nie regularne, ciche,ustające do minimum po nagrzaniu silnika stuki z okolicy głowicy(moze wtryskiwaczy).Stuku tego nie słychać na zamkniętej masce.
Auto to swieży nabytek,został w nim wymieniony olej filtry,rolki paski itp.
Auto dobrze zapala(troche gorzej na ciepłym),nie dymi.
Kolega ma AGR i słychac praktycznie tylko szelest,a u mnie tyk tyk tyk....
VAG nie pokazuje żadnych błędów,zapłon ustawiony na wartość wachającą sie 49-52.
Otóż mam dwa problemy:
Pierwszy,to cykliczne tykanie (nie dzwonienie) tykanie odpowiada obrotom silnika,tak jakby na 1 cylinder,nie zmienia czestotliwosci,glosnosci,zmienia czestotliwosc wraz ze zmiana obrotów silnika,jest dosc glosne słychac nawet na zamknietej masce,popuszczanie wtryskiwaczy nie wiele daje bo silnik zaczyna drgac i orientacja się konczy
Problem drugi to metaliczne,nie regularne, ciche,ustające do minimum po nagrzaniu silnika stuki z okolicy głowicy(moze wtryskiwaczy).Stuku tego nie słychać na zamkniętej masce.
Auto to swieży nabytek,został w nim wymieniony olej filtry,rolki paski itp.
Auto dobrze zapala(troche gorzej na ciepłym),nie dymi.
Kolega ma AGR i słychac praktycznie tylko szelest,a u mnie tyk tyk tyk....
VAG nie pokazuje żadnych błędów,zapłon ustawiony na wartość wachającą sie 49-52.