Strona 1 z 1

DZiwne obroty pomóżcie

: pn cze 27, 2011 21:05
autor: boolbee4
Witam!
Mam proble z moim cudem niedawno go kupilem i zauwazylem ze gdy go odpale to obroty sa na 900obr./min lecz gdy chwile postoi to sie podnosza na 1000obr./min
jest to 1.6 td czy to cos powaznego?:d

DZiwne obroty pomóżcie

: śr cze 29, 2011 12:07
autor: Piochu
Pojęcie, którego prawdopodobnie szukasz to "wydatek resztkowy" bądź "wydatek szczątkowy" różnie się to nazywa. Podaj rodzaj pompy wtryskowej, a najlepiej zrób jej zdjęcie.

Zakładając że masz pompę z osobną regulacją obrotów jałowych to musisz ODJĄĆ ze zderzaczka ( śruba ) ograniczającego pozycję min dźwigni gazu na pompie wtryskowej, a dodać na dźwigni regulacji dokładnych obrotów która jest za pompą wtryskową ( pionowa sztangielka o średnicy ok 3-4mm.

To jest moja opinia na podstawie tego oc czytałem tu na forum.

Zdjęcia pokazujące te śrubki znajdują się w na początku tematu "zwiększanie dawki na pompie 1.6TD i 1.9TD" czy jakimś takim.

DZiwne obroty pomóżcie

: czw cze 30, 2011 06:43
autor: Krystian GTD
Siema. Tak jak pisze Piochu. Do regulacji wydatek resztkowy, obroty silnika na biegu jałowym.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro

DZiwne obroty pomóżcie

: czw cze 30, 2011 23:54
autor: malyktos
JA mam podobny objaw tyle że u mnie nie ma wydatku szczątkowego bo posiadam EKO pompę.

DZiwne obroty pomóżcie

: pt lip 01, 2011 12:02
autor: arwam
malyktos,

lylisz się jeśli masz z tyłu ukośną śrubę do regulacji obrotów biegu jałowego to masz wydatek szczątkowy. a sprawdzić to możesz w bardzo prosty sposób. jak odpalisz dźwignię to nwyciągnij przyspieszacz. jak obroty wzrosną to w twojej pompie masz do regulacji wydatek szczątkowy

DZiwne obroty pomóżcie

: pt lip 01, 2011 13:43
autor: malyktos
Po wyciągnięciu przyspieszacza słychać że silnik ma wyższe obroty ale na obrotomierzu obroty zwiększają się o jakieś 20-30 /min

DZiwne obroty pomóżcie

: pt lip 01, 2011 15:37
autor: Piochu
Spotkałem się z teza, że wszystkie silniki 1V miały pompę wtryskową, w której dźwignia przyspieszacza powodowała zarówno podbicie obrotów jak i przestawienie kąta wtrysku.

Ps: małyktos -też mam pompę EKO, a mam osobną regulację obr jałowych, więc fakt posiadania takiej pompy nie determinuje braku osobnej regulacji obrotów biegu jałowego.

DZiwne obroty pomóżcie

: pt lip 01, 2011 22:56
autor: malyktos
Fakt pompa ma regulację obrotów biegu jałowego, myślałem o przerobieniu pompy na taką z częściami od transita tylko nie bardzo wiem co dokładnie zmienić w takiej pompie, ale okazało się że moje k14 nie jest w stanie wykręcić nawet 0.4 bara po podkręceniu i chyba czeka mnie jej wymiana.