Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
witam
zakupilem samochod moze troche za szybo no ale trudno
Ciezko sie go odpala i leci bialy dym (moc wporzadku) zrobilem logi i jakby ktos byl tak mily i zerknal co nie tak. Bledow autko nie posiada.
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49746.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49747.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49748.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 023,023 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49749.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zakupilem samochod moze troche za szybo no ale trudno
Ciezko sie go odpala i leci bialy dym (moc wporzadku) zrobilem logi i jakby ktos byl tak mily i zerknal co nie tak. Bledow autko nie posiada.
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49746.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49747.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49748.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 023,023 - http://vaglog.rtnet.pl/waadimch_49749.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
Zrób log dynamiczny grupy 004. Pamiętaj, że w trakcie logowania statycznego grupy 003 trzeba depnąć na ułamek sekundy na pedał gazu by aktywować zawór EGR bo u Ciebie silnik chodził dłużej niż 2 minuty na wolnych obrotach przed tym logiem i zawór zamknięty a wskazanie wysterowania N18 cały czas na 4,8%. Dymi na biało kiedy (tylko po uruchomieniu silnika, na zimnym, na ciepłym, cały czas itp. itd.) ? Zacznij od sprawdzenia uszczelniaczy pompowtryskiwacza 3 cylindra - jeśli będą wadliwe wymień na nowe - wtedy i korekcja powinna się poprawić i dymienie się pewnie skończy. Jeśli po wymianie korekcja nadal będzie taka wysoka to uszkodzony będzie 3 cylinder lub tłok z pierścieniami.
Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
dymi caly czas niewaze czy zimny czy cieply
postaram sie zrobic dynamiczny tak szybko jak to mozliwe thx
postaram sie zrobic dynamiczny tak szybko jak to mozliwe thx
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
Ja tak miałem kiedy miałem problemy z uszczelką pod głowicą ...
Ostatnio zmieniony sob cze 25, 2011 09:49 przez piotreldiablo, łącznie zmieniany 1 raz.
PIOTR
Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
tak złe korekcje (ale na 4 cylindrze) miał kolega, który podjechał do mnie Sharanem z silnikiem AUY. Wspomniał, że miał problem z silnikiem bo miał zarysowaną gładź tego cylindra po wcześniejszym unfalu tłoka ale silnik miał wstawioną nową tuleję 4 cylindra i zmieniony tłok z pierścieniami. Myślałem, że ktoś odwalił kaszanę z remontem ale po wymianie uszczelnień pompowtrysku silnik ładnie trzymał korekcję na poziomie 0,13 mg. Wcześniej też przydymiał niespaloną ropą na biało. Potem ustało. Co śmieszne to to, że kolega z warsztatu obok w jego miejscu zamieszkania sprawdzał mu korekcje KTS-em i wyszło mu 0.00 na każdym cylindrze co jest rzeczą niemożliwą nawet na silniku prosto z fabryki. Oczywiście dymienie może mieć inną przyczynę ale wtedy to już praktycznie turbo do sprawdzenia czy nie puszcza na uszczelniaczu wałka od strony sprężającej lub od strony gorącej.
Re: Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
hej
jestem juz umowiony na sprawdzenie uszczelniaczy pompowtryskiwacza 3 i 4 cylindra
wiec zobaczymy co wyjdzie a zaraz potym zrobie dynamiczny i jeszcze raz statyczny
jestem juz umowiony na sprawdzenie uszczelniaczy pompowtryskiwacza 3 i 4 cylindra
wiec zobaczymy co wyjdzie a zaraz potym zrobie dynamiczny i jeszcze raz statyczny
Bialy dym Passat TDi 130KM 2001r
4 cylinder masz OK, przecież tam jest korekcja ujemna a nie dodatnia, tylko na 3 gar sterownik musi podlewać sporo paliwa w stosunku do pozostałych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości