Strona 1 z 1

Czy da się sprawdzić IC za pomocą VAG

: pn cze 20, 2011 10:01
autor: Marcin-Odra
Witam

Mam takie pytanie. czy za pomocą VAGa można sprawdzić/zmierzyć cokolwiek z Intelcoolera? Szczelność, jakiś wyciek do niego etc? Jeśli tak to na jakim kanale?
Głownie nurtuje mnie pewna rzecz.
Na płycie od silnika od strony (dokładnie w rogu) gdzie jest kolanko z IC i wchodzi do IC) mam plamę oleju. Nie chce panikować, bo to może być z czegoś innego, ale może też być z układu z IC (nieszczelność etc). Na razie nie chce mi się ściągać płyty silnikowej bo mam przykręconą na kilkanaście wkrętów, a ostatnie logowanie turbosprężarki na kanale 11 wykazały poprawne wartości.
Gdyby w układzie IC była nieszczelność to wówczas wartości były by różne np. przeładowanie? Skoro dmucha turbina na całym zakresie od 2tys do 4,5 tys. - 1,6 bara to chyba z IC jest wszystko ok??

Pozdrawiam

edit:
Przy okazji
1. rozrząd mierzy się na 4 nanale, 4 blok?
2. Żywotność aku można sprwadzić vagiem czy lepiej jechać do odpowiedniego serwisu? Zostawiając auto na światłach po oko 8 godzinach jest zero... Chyba aku do wymiany no nie? :P

Czy da się sprawdzić IC za pomocą VAG

: pn cze 20, 2011 10:35
autor: damcio151
szczelność układu 008+011, 003+011
Marcin-Odra pisze:1. rozrząd mierzy się na 4 nanale, 4 blok?
jeśli PD to tak
Marcin-Odra pisze:2. Żywotność aku można sprwadzić vagiem czy lepiej jechać do odpowiedniego serwisu?
vagiem nie sprawdzisz, są odpowiednie testery obciążeniowe
Marcin-Odra pisze: Zostawiając auto na światłach po oko 8 godzinach jest zero... Chyba aku do wymiany no nie? :P
jeśli tylko pozycje i aku dobrze naładowany to lipa