[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Sena
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 18:18

[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

Post autor: Sena » sob cze 18, 2011 20:46

Witam mam następujący problem z moim golfem, zrobiłem kapitalny remont silnika i regenerowałem pompę wtryskową, po tych zabiegach stał się mułowaty co raczej nie powinno mieć miejsca a powinno być wręcz odwrotnie. Dotarłem silnik tak jak w książce pisze na autostradzie w jednostajnej prędkości. Wiem że mechanik musiał wymienić wałek rozrządu, powiedział mi że pasują z innych wersji silnikowych golfa i nie wiem dokładnie czy mam założonego z swojej wersji czy z innej. czy możliwe jest że mam z innego modelu i ma zbyt małą wysokość krzywek co nie pozwala mu na swobodne zasysanie powietrza do cylindrów? Zaznaczam że pali idealnie nawet bez podgrzewania. Zauważyłem jeszcze że ma zwiększone zużycie paliwa co także nie powinno chyba wystąpić po remoncie. Z góry dzięki za odpowiedź.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

Post autor: twromek » sob cze 18, 2011 23:11

Gorszych wałków niż te z 1,6D nie ma. Jak regenerowałeś pompę to pewnie masz ustawioną książkową dawkę, możliwe, że prędzej miałeś większą, do tego niepoprawny kąt, chociaż jak pali to powinno być ok. Albo mechanik jakiś niepewny. Grzeje Ci się mocno?



spoon83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 06, 2009 13:15
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon
Silnik: bcb

[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

Post autor: spoon83 » ndz cze 19, 2011 22:53

Może zużycie paliwa wzrosło, bo jest słabszy i musisz go bardziej butować ?
spróbuj dawkę na pompie zwiększyć tylko rozsądnie żeby nie dymił jak kotłownia :grin:
będzie trochę mocniejszy


http://seifenqueen.de/96a6b

Sena
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 18:18

[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

Post autor: Sena » wt cze 21, 2011 21:59

Kwestia jest taka że wydaje mi się jakby był niedogrzany, a zwiększać dawki niema sensu bo już więcej pali i mimo to jest dalej mułowaty.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

Post autor: t0mal » wt cze 21, 2011 22:41

Gorszych wałków niż te z 1,6D nie ma
Wszystkie diesle 1.6 mają identyczny wałek rozrządu, bez znaczenia czy z turbo czy bez.
Sena, ustawiałeś początek wtrysku na zegar?



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[mkII] Golf 1.6 Diesel, mułowaty po kapitalce silnika

Post autor: twromek » wt cze 21, 2011 22:48

t0mal, z tego co ja wiem to SB/RA miały inne, a 1V jeszcze inne, tyle, że były to niemal niezauważalne różnice :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości