Witam kolegów
Dzisiaj smutnym akcentem zakończyła mi się zmiana wtrysków w moim golfie,otóż gdy dociskałem już wtrysk popełniłem straszny błąd bo dociskałem go na gorącej głowicy od razu po jeździe zamiast poczekać
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
no i łup patrze a głowica wokół wtrysku pęknięta
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Teraz mam dylemat bo mam swój stary silnik o oznaczeniu JP i z niego chciałbym wziąć głowicę do swego(oczywiście od razu całkowita jej obróbka musi być bo co to za robota)i w związku z tym mam pytanie czy głowica ze zwykłego JP wytrzyma na moim silniku JR dodam że miałem już podkręconą dawkę, zwiększone ciśnienie doładowania(garrett T3) do 1.1 bar i planowałem właśnie moda z tymi wtryskami ale nie wyszło...
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
mam takie obawy żeby nie trzeba było niepotrzebnie ładować w nią kasy bo niedawno silnik wyremontowałem od podstaw (panewki,pierścienie itp.)a i jakbym chciał uszczelkę pod głowicę to mogę chyba założyć z 1.9 TD tak??Bo nie wiem jaki dokładnie podać kod silnika żeby takową uzyskać,nie wiem też czy muszę kupować nowe szpilki skoro były dokręcone tylko raz a silnik zrobił dopiero ponad 5000 km i czy przekładać wałek rozrządu z TD czy zostawić taki jak tam jest stary(dodam że w tej pękniętej głowicy wymieniałem szklanki i czy mogę je teraz przełożyć do tej drugiej głowicy??)
Proszę was o pomoc bo już sam nie wiem co z tym fantem zrobić mam nadzieję że mi pomożecie...