Chciałbym podnieść moc w TDi 1Z 1.9 TDi
: pn cze 06, 2011 16:36
Witam chciałbym podnieść moc silnika, wiem ze samym chipsem mogę zrobić koło 110-115 ps +/- 50-70nm, tylko z tego co wiem pada mi turbinka chyba, i mam na myśli wrzucić turbinę z AFN'u może jakiś wtrysk 0.216 a potem chips, tylko jest kłopot z komputerem ze chyba jak sie nie myle 8bitowy nie daje dużo możliwości? ( jeśli sie mylę prosze mnie sprostować) A wiec moje plany choć za bardzo nie wiem jakie koszty będą tego...
Ale opisze może mój error mocy auta,
wczoraj jechałem sobie Katowice-Siewierz Auto zagrzane 90*C 5 osób + zestaw grilla + arsenał, wieć trochę ważyło, droga do siewierza, czasami granice 160-170 km/h powrót też fajny 140-150 km/h, potem A4 Katowice-Gliwice, tak mi się zdawało jak by zawór N75 padał 127-129km/h zacinka gaz w podłodze a on stoi, nawet nie było pod góre lecz z górki, nastepnie się odwiesił i dawał radę ciągnoł, ale co chwile tracił na ułamki sekund moc, było czuć szarpanie teraz nie mam pojęcia czy to było N75, czy Turbina, przez CB zgadałem się z jednym kolesiem co jechał za mną i patrzył czy kopci przy zacinkach, lecz kiedy były te zacinki nie puszczał bąk, wiec turbo raczej jest ok, to moze ten zaworek, albo filtr paliwa?? Miał ktoś kiedyś cos takiego? Paliwo tankuje na Orlenie Verva bo mam zniżki więc tak wychodzę jak zwykłe paliwo... proszę o pomoc )))
- Turbina AFN, lub regeneracja mojej starej,
- Wtryski 0,216 od cowboy'a
- Chip-Tuning
- raczej Icek na lepsze chłodzenie
- sprzegło ? Czy da radę taka moc przyjać bez zmian ?
Ale opisze może mój error mocy auta,
wczoraj jechałem sobie Katowice-Siewierz Auto zagrzane 90*C 5 osób + zestaw grilla + arsenał, wieć trochę ważyło, droga do siewierza, czasami granice 160-170 km/h powrót też fajny 140-150 km/h, potem A4 Katowice-Gliwice, tak mi się zdawało jak by zawór N75 padał 127-129km/h zacinka gaz w podłodze a on stoi, nawet nie było pod góre lecz z górki, nastepnie się odwiesił i dawał radę ciągnoł, ale co chwile tracił na ułamki sekund moc, było czuć szarpanie teraz nie mam pojęcia czy to było N75, czy Turbina, przez CB zgadałem się z jednym kolesiem co jechał za mną i patrzył czy kopci przy zacinkach, lecz kiedy były te zacinki nie puszczał bąk, wiec turbo raczej jest ok, to moze ten zaworek, albo filtr paliwa?? Miał ktoś kiedyś cos takiego? Paliwo tankuje na Orlenie Verva bo mam zniżki więc tak wychodzę jak zwykłe paliwo... proszę o pomoc )))
- Turbina AFN, lub regeneracja mojej starej,
- Wtryski 0,216 od cowboy'a
- Chip-Tuning
- raczej Icek na lepsze chłodzenie
- sprzegło ? Czy da radę taka moc przyjać bez zmian ?