Strona 1 z 1
swap AAZ z passata do mk2
: sob cze 04, 2011 09:28
autor: BENITO
Panowie, chodzi mi po głowie myśl przeswapowania motoru z passata który jest po dzwonie w tyłek do mk2. Passat jest z 93r i ma już sprzęgło na hydro. Czy operacja wrzucenia tego do mk2 (załóżmy że buda będzie też od diesla) będzie trudna? Co będzie potrzebne? Czy razem z motorem i skrzynią da się przeszczepić amortyzatory i sprężyny z passata?
swap AAZ z passata do mk2
: sob cze 04, 2011 12:01
autor: Michał_1977
BENITO, musisz oczywiście przeszczepić pedały,bo w MK2 masz sprzęgło na linkę oraz zbiorniczek płynu hamulcowego.
Co do amorów,to nie wypowiem się jednoznacznie,że na 100% będą dobre.Pasować będą,ale jak to będzie stało/jechało-nie wiem.
Sanki i wahacze muszą zostać z MK2.
Trudne to to raczej nie będzie

swap AAZ z passata do mk2
: sob cze 04, 2011 14:52
autor: BENITO
Michał_1977, Dzięki za odzew, co do pompy i serwo to zdawałem sobie z tego sprawę. Tylko czy mocowania skrzyni i silnika będą P&P. No i co z tym nieszczęsnym EGR ,który jest u mnie zaślepiony.
swap AAZ z passata do mk2
: sob cze 04, 2011 22:54
autor: Michał_1977
BENITO pisze:Tylko czy mocowania skrzyni i silnika będą P&P
Na 100%.Co tam masz w tym B3?SB-ka?Czy to co w profilu?
BENITO pisze:co z tym nieszczęsnym EGR ,który jest u mnie zaślepiony.
Olej to na razie i swapuj

swap AAZ z passata do mk2
: sob cze 04, 2011 23:15
autor: BENITO
Jest AAZ z ickiem od SB (siedzi przed chłodnicą), górą pompy od SB, gov modem(podobno składał ją Trochim) i garettem T2 w wersji bez chłodzenia wodą. Teraz wszystko zalezy od ubezpieczalni ile mi dadzą odszkodowania.
swap AAZ z passata do mk2
: ndz cze 05, 2011 13:25
autor: arwam
Michał_1977,
jak mają być półosie z paska to wachacze też muszą być z paska.
zmierz najpierw średnicę flansz przy skrzyni biegów i będziesz wiedział jakich przegubów potrzebujesz.
jeśli 100mm a nie chcesz zwiększać rozstawu przednich kół to szukaj półosi z GOLFA mk2 16V
swap AAZ z passata do mk2
: ndz cze 05, 2011 22:10
autor: BENITO
arwam, Ja bym chciał całą zawiechę z paska zapodać łącznie z wahaczami i tylną belką, skoro ten setup pozwalał mi w passacie (masa własna 1250kg) jeszcze żwawo przyspieszać powyżej 160 km/h to jazda z tym motorem w mk2, które jest o 1/4 lżejsze było by źródłem dobrej zabawy.
swap AAZ z passata do mk2
: pn cze 06, 2011 18:22
autor: arwam
bierz w takim układzie całe zawieszenie ale amorki i springi zostaw z golfa. prawdopodobnie będziesz musiał lekko podpiłować otwory w maorkach żeby był większy zakres regulacji kąta pochylenia koła.
co do sanego szukaj od golfa MK3 chyba że golf do którego będziesz wkładał silnik jest z okolic 90' roku.
jesli wcześniejszy to tylko przednie sanki zmień i będzie git. maglownica koniecznie z passata