Strona 1 z 1

Opór na wstrysku sterującym

: sob cze 04, 2011 08:30
autor: krzysiek400244
Witam. Będę dzisiaj sprawdzał czy dobrze działa mi wtrysk sterujący, doczytałem się jak go sprawdzić za pomocą śróbokręta ale nie doczytałem ile powinien wynosić opór miedzy tymi kabelkami... Zdaje się że to są te kabelki od tuningu za 10gr? Proszę o szybką konkretną odpowiedź i zamykamy temat :) Dodam że mam objawy szarpania przy dodawaniu gazu i turbina mi się bardzo późno załącza, na tej kostce od tego wtrysku kabelek mi się urwał i teraz jest polutowany i myślę że coś to też może powodować. Pozdrawiam!

Opór na wstrysku sterującym

: sob cze 04, 2011 11:00
autor: munior
krzysiek400244 pisze: Będę dzisiaj sprawdzał czy dobrze działa mi wtrysk sterujący, doczytałem się jak go sprawdzić za pomocą śróbokręta ale nie doczytałem ile powinien wynosić opór miedzy tymi kabelkami.
OK.90-100 omów
krzysiek400244 pisze:Zdaje się że to są te kabelki od tuningu za 10gr?
żle ci się zdaje :chytry:
krzysiek400244 pisze:Dodam że mam objawy szarpania przy dodawaniu gazu i turbina mi się bardzo późno załącza,
Akurat "załączanie "się turbiny nie ma z tym nic wspólnego