korek bloku silnika w 1Z 1.9tdi
: śr cze 01, 2011 17:57
Witam.Panowie mam pytanie odnośnie korka bloku silnika tzw BROK w silniku 1Z.Najprawdopodobniej ucieka mi przez jeden z nich płyn gdyż wszędzie jest sucho a pod samochodem po przestanej nocy zawsze jest trochę płynu.Mam kilka pytań:
- Na czym polega jego wymiana? Czy wystarczy wybić stary i wbić nowy bo słyszałem że one są wbijane?
- Jak one w ogóle się utrzymują na miejscu jeśli w układzie jest ciśnienie czy po zbyt lekkim wbiciu nie wyskoczą?
-Czy jest możliwość wbicia go za daleko że korek wpadnie do bloku silnika?
- Znacie może średnice jaka przychodzi do silnika 1Z lub numery tego elementu z etki?
- Jak najlepiej go wymienić bo dostęp jest strasznie kijowy? Czy da się to zrobić bez wyciągania turbiny??
Prosił bym o jakieś konkretne odpowiedzi które coś mi rozjaśnią w tym temacie gdyż będę musiał z tym sam zrobić gdyż żaden mechanik nie wiadomo dlaczego nie chce się podjąć tej roboty...
PS. znalazłem w etce takie coś: zaślepka numer 036 103 113A rozmiar 36,6 mm. czy to jest ten brok?? w inter carsie znalazłem takie znów numery które w etce też wchodzą: 059 103 113.
- Na czym polega jego wymiana? Czy wystarczy wybić stary i wbić nowy bo słyszałem że one są wbijane?
- Jak one w ogóle się utrzymują na miejscu jeśli w układzie jest ciśnienie czy po zbyt lekkim wbiciu nie wyskoczą?
-Czy jest możliwość wbicia go za daleko że korek wpadnie do bloku silnika?
- Znacie może średnice jaka przychodzi do silnika 1Z lub numery tego elementu z etki?
- Jak najlepiej go wymienić bo dostęp jest strasznie kijowy? Czy da się to zrobić bez wyciągania turbiny??
Prosił bym o jakieś konkretne odpowiedzi które coś mi rozjaśnią w tym temacie gdyż będę musiał z tym sam zrobić gdyż żaden mechanik nie wiadomo dlaczego nie chce się podjąć tej roboty...
PS. znalazłem w etce takie coś: zaślepka numer 036 103 113A rozmiar 36,6 mm. czy to jest ten brok?? w inter carsie znalazłem takie znów numery które w etce też wchodzą: 059 103 113.