Strona 1 z 1

[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??

: ndz maja 29, 2011 13:09
autor: qlimax
Witam!!
Mam problem ze swoim silnikiem(1.6TD blok JR);
zrobiłem w swojej MKI swap'a i wsadziłem 1.6 TD z MII
silniczek pali na dotyk trzyma temperaturę nie poci sie nie pluje olejem wszystko jest cacy do momentu kiedy niedam mu wiecej gazu :crazy: ;
Nie chodzi tu o butowanie;
Al jak jade na 4 okolo 90-100 km/h spada wezyk z przelewu i hlapie ropo po calej komorze;
dzieje sie tak tez na zimnym właściwie za kazdym razem kiedy dostaje wyzsze obroty;
niemam obrotomierza ale mysle tak powyrzej 3000obr/min;
Prosze kolegow o pomoc bo niewiem jak moge ten problem rozwiazac;
dodam ze na pierwszy rzut wyniemilem przewody na nowe ale problem sie powtarza :banghead:

A jazda kiedy po kazdym wyprzedzaniu patrze w lustarka czy niema za mna plamy ropy jest niedozniesienia..
Bedze wdzieczny za kazda pomoc

pozdro!! :pub: :pub:

[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??

: ndz maja 29, 2011 16:13
autor: Krystian GTD
Siema przewody przelewowe najlepsze są niezbrojone z miękkiej gumy paliwo-odpornej, średnica 3,3 mm. Możesz też spróbować założyć opaski zaciskowe na przewód. Oryginalnie są na wcisk i trzymają. Na przewodach powrotnych nie ma wysokiego ciśnienia. Pozdro