[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
qlimax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: pt lut 06, 2009 11:44
Lokalizacja: Dragacz/Bydgoszcz
Kontakt:

[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??

Post autor: qlimax » ndz maja 29, 2011 13:09

Witam!!
Mam problem ze swoim silnikiem(1.6TD blok JR);
zrobiłem w swojej MKI swap'a i wsadziłem 1.6 TD z MII
silniczek pali na dotyk trzyma temperaturę nie poci sie nie pluje olejem wszystko jest cacy do momentu kiedy niedam mu wiecej gazu :crazy: ;
Nie chodzi tu o butowanie;
Al jak jade na 4 okolo 90-100 km/h spada wezyk z przelewu i hlapie ropo po calej komorze;
dzieje sie tak tez na zimnym właściwie za kazdym razem kiedy dostaje wyzsze obroty;
niemam obrotomierza ale mysle tak powyrzej 3000obr/min;
Prosze kolegow o pomoc bo niewiem jak moge ten problem rozwiazac;
dodam ze na pierwszy rzut wyniemilem przewody na nowe ale problem sie powtarza :banghead:

A jazda kiedy po kazdym wyprzedzaniu patrze w lustarka czy niema za mna plamy ropy jest niedozniesienia..
Bedze wdzieczny za kazda pomoc

pozdro!! :pub: :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239807

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??

Post autor: Krystian GTD » ndz maja 29, 2011 16:13

Siema przewody przelewowe najlepsze są niezbrojone z miękkiej gumy paliwo-odpornej, średnica 3,3 mm. Możesz też spróbować założyć opaski zaciskowe na przewód. Oryginalnie są na wcisk i trzymają. Na przewodach powrotnych nie ma wysokiego ciśnienia. Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości