Mała vmax, nie wkręca się na obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: rzemyk34 » wt maja 24, 2011 10:28

Dawno nie odwiedzałem tego forum gdyż moje przygody z VW skończyły się ok 3 lat temu. Forum jednak bardzo mi pomagało gdy grzebałem przy moim golfie mk II (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=175337" onclick="window.open(this.href);return false;). Mam problem dotyczący 1.9 TD jednak z koncernu PSA. Moja xsara nie przyspiesza. Zanim zacznę pytać, zapytam-POMOŻECIE?


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

czy wypada zadać pytanie?

Post autor: Krystian GTD » wt maja 24, 2011 10:53

Siema jesteśmy tu po to aby sobie nawzajem pomagać. Opisz objawy na pewno ktoś coś doradzi. Pozdro



Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

czy wypada zadać pytanie?

Post autor: rzemyk34 » wt maja 24, 2011 11:50

Więc po kolei. Wkleję może temat z forum Xsary. Swoją drogą średnie jest to forum :banghead:

Witam! Xsara nie chcę mi się rozpędzić więcej niż 140km/h. Silnik to 1.9 TD rocznik 99. Pompa wtryskowa firmy LUKAS. Odpala bez problemu, nie było kłopotów w zimie. Obroty nie chcą przekroczyć 3200/min. Wydłubałem katalizator, sprawdziłem szczelność połączeń. Zawór westgate prawdopodobnie nie otwiera się. Przy dodawaniu gazu dźwignia ani drgnie


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: Krystian GTD » wt maja 24, 2011 12:37

Zaworu westgate (ratuje turbo przed ukręceniem) nie sprawdzisz na postoju z otwartą maską silnik musi być pod obciążeniem jakieś 3000obr/min. Ciśnienie w przewodach ok. 0,8 bar. W sumie to możesz go oczyścić z sadzy preparatem penetrującym i spryskać sprężonym powietrzem. Pozdro



Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Re: Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: rzemyk34 » wt maja 24, 2011 12:54

a jakaś konkretna nazwa preparatu? Gdzie mogę coś takiego dostać i jak go użyć?


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: rzemyk34 » wt maja 24, 2011 12:56

chyba nie wypada psikać wd40 do turbiny?


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: Krystian GTD » wt maja 24, 2011 13:01

Ja kiedyś używałem środka do czyszczenia felg aluminiowych ale możesz też zastosować do czyszczenia hamulców. Najlepiej jest ten zawór zdemontować i rozebrać. Spryskać preparatem, użyć szczoteczki i spryskać sprężonym powietrzem. Pozdro



Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: rzemyk34 » wt maja 24, 2011 13:07

słabo. bo do "gruszki" westgate nie ma jak wpuścić tego preparatu. Chyba że chodzi o inny sposób


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Mała vmax, nie wkręca się na obroty

Post autor: anaba255 » sob cze 04, 2011 20:14

Sprawdz srube przelewową powrotu paliwa na pompie, powinna byc z zaworkiem, albo przewężeniem. Jak jest założona zwykła, przelotowa nie będzie trzymała ciśnienia w pompie, nie przestawia sie kąt wtrysku. Tak jest przynajmniej w Boschu, mysle, że Lukas ma podobne rozwiązania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości