Problem po regeneracji

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwas6110
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 23, 2010 19:40
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Problem po regeneracji

Post autor: kwas6110 » pn maja 23, 2011 17:25

Witam
Zregenerowałem turbo i nadal dymiło i brało olej oddałem więc ją na gwarancję i po ponownej regeneracji a właściwie wymianie jakiegoś korpusiku którego gość zapomniał wymienić wszystko ok. tylko jak bym musiał wyżej kręcić zanim zacznie dobrze ciągnąć (wcześniej ciągnął przy ok 1800 obr/min a teraz ok. 2000 obr/min) dzisiaj ok 1 miesiąc po regeneracji drugiej przycisnąłem go tak do 4000 obr/min chociaż cały czas go kręciłem tak max 3500 obr/min ale chciałem zobaczyć jak to będzie działać jak go trochę wyżej wkręcę a miałem kawałek prostej i zaczął dymić na niebiesko czyli wessał olej. czy może być tak że przy wysokich obr turbo łyka olej a przy normalnej jeździe tak do 3500 obr/min będzie ok bo jak dalej jechałem i wkręciłem go tak do 3000 obr/min już nie dymił chociaż dużo po tym dymieniu nie przejechałem więc jeszcze będę to badał ale napiszcie co myślicie.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem po regeneracji

Post autor: italiano_83 » pn maja 23, 2011 20:16

A układ doładowania przed montażem nowego turbo wyczyszczony został czy nie? O jakim silniku mowa moc, oznaczeni, to podstawy przy zakładaniu jakiegokolwiek tematu. Aby wiedzieć kiedy turbo osiąga zadane ciśnienie doładowania trzeba zrobić loga grupy 011 dynamicznego, a najlepiej cały komplet logów. Trochę dziwne, żeby raz sobie turbo rzygało olejem a raz nie, w zależności od obciążenia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

kwas6110
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lut 23, 2010 19:40
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Problem po regeneracji

Post autor: kwas6110 » wt maja 24, 2011 18:59

silnik 1.9 tdi asv 110 KM
Wszystko było myte po pierwszej i drugiej awarii.
tak jak pisałem po drugiej awarii nic nie dymiło do wczoraj ale wkręciłem go tak na 4000 obr/min i zadymił na chwilę i na razie go nie kręcę tak i przy normalnej jeździe jest ok. ale martwi mnie to żeby znowu się nie rozleciała. moje pytanie to czy jest możliwe żeby turbo się rozszczelniało przy wysokich obrotach np przez złe wyważenieie.
Przed tymi awariami turbiny jeździłem 1,5 roku i nie było takich niespodzianek. rzadko ale na niskich biegach wkręcał się na ponad 5000 obr/min i nie dymił.
A druga sprawa to może mieć coś wspólnego z tym ustawienie turbo że teraz przy ok. 2000 obr/min zaczyna pompować a wcześniej 1700-1800 obr/min.np. Inaczej ustawiona gruszka lub mechanizmem sterującym kierowniczkami.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem po regeneracji

Post autor: italiano_83 » wt maja 24, 2011 19:31

kwas6110 pisze:A druga sprawa to może mieć coś wspólnego z tym ustawienie turbo że teraz przy ok. 2000 obr/min zaczyna pompować a wcześniej 1700-1800 obr/min.np. Inaczej ustawiona gruszka lub mechanizmem sterującym kierowniczkami.
Często to robią po regeneracji turbo, wydłużają specjalnie sztangę co by ciśnienie było mniejsze na dole, to się da sprawdzić na vagu w dynamicznym 011 i odpowiednio regulując sztangą ustawić ją tak aby turbo "wstawało" wcześniej :helm:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości