continue o notlaufie pare pytan
: ndz maja 22, 2011 23:46
witam z gory przepraszam za tego posta ale tego nizej zamkneli juz .
wiem ze jest tego od groma ale wiekszosc to turbo VNT i zapieczone kierowniczki.
Ja mam pare pytan ze zwykla suszara w golfie III 1z 90Km.
mam nabiegane 300 tys. kilometrow juz . kat wyciety , egr zaslepiony, nastawnik wyczyszczony .
od 2 miesiecy sledze wszystkie fora i walcze ze swoja maszyna a mianowicie notlauf.
notlauf na kazdym biegu nie dalo sie dobrze przyspieszac bez gwaltownego przyspieszania tez go lapal ;/
wymaiana wezykow mianowicie czerwonego , niebieskiego , tego od przeplywki na gorze , i od ECU , od EGR nie ruszalem bo i tak zatkany . pare dni dobrze i znow notlauf , sprawdzalem N75 po obejsciu go przez polaczenie wezy ( niebieski i czerwony) niby cisza lekki notlauf ale to dopiero przy 3500. na niskich nie bylo ,chyab ze akurat fartlo sie . wymienilem N75 na nowe i cacy trasa 50 klockow przy deptaniu przy delikatnej jezdzie cisza pare dni . 2 dni temu trasa 300kilometrow i jade 120 a tu traci moc na 2 sec i po 100kilometrach znow sobie stracil moc na 2 sec , wracajac zrobilo sie goraco temperatura szybko urosla do 90 stopni i zaczal czesciej lapac notlauf, dzisiaj jade do miasta po zrobieniu 20km jak przed wymiana n75 1,2,3,4,5 notlauf malo tego jalowy i przy 2500 notlauf. szybka akcja obejscie N75 bez gaszenia samochodu i dalej na jalowym notlauf i na kazdym biegu bez mozliwosci dobrego rozpedzenia sie . na obejscu przejechalem 10km i cisza notlaufa niema . sprawdzilem po raz 100 gruszke i sobie hasa dojscie nie jest latwe od dolu dlugim wkretakiem mocno trzeba robic ale bez zacinania sie . samochod ostygl odpalam juz po podlaczeniu do N75 jade w trase 50 km temperatura 80 stopni bo jechalem tak 100 km/h max (powinien sie zagrzac?) i cisza niema notlaufa deptalem , jechalem spokojnie to tylko raz zalapal przy przysciepaszaniu i nic wiecej . powniej wracalem juz wieczor i tez cisza . teraz moje pytania:
czy to mozliwe ze sie cos grzeje? np. ECU , czy gruszka (spieka sie pod wplywem tem ) ??
temperatura silnika jak ma wygladac podczas jazdy?? odpalajac go to 10 min i wentylator sie wlacza bo juz 90 na piecu w trakcie jazdy to ciezko zagrzac musialbym jechac 120. do 130 km/h przez troszke zeby tmp. wskoczyla na 90.
na forum Audi czytalem ze idzie tez jakis przewod podciesnieniowy do IC prawda?? nic takiego nie wiedzialem .. ;/
czy gruszka moze byc dziurawa od starosci i taka jest przyczyna notlaufa ?? ale to chyba byloby juz caly czas a nie raz jest a raz niema notlaufa.
i czy kablem do kompa za 100 zl da sie zrobic logi dynamiczne i statyczne ?? bo chyba tylko to juz mi zostalo
pozdrawiam i prosza o wyrozumialosc.
wiem ze jest tego od groma ale wiekszosc to turbo VNT i zapieczone kierowniczki.
Ja mam pare pytan ze zwykla suszara w golfie III 1z 90Km.
mam nabiegane 300 tys. kilometrow juz . kat wyciety , egr zaslepiony, nastawnik wyczyszczony .
od 2 miesiecy sledze wszystkie fora i walcze ze swoja maszyna a mianowicie notlauf.
notlauf na kazdym biegu nie dalo sie dobrze przyspieszac bez gwaltownego przyspieszania tez go lapal ;/
wymaiana wezykow mianowicie czerwonego , niebieskiego , tego od przeplywki na gorze , i od ECU , od EGR nie ruszalem bo i tak zatkany . pare dni dobrze i znow notlauf , sprawdzalem N75 po obejsciu go przez polaczenie wezy ( niebieski i czerwony) niby cisza lekki notlauf ale to dopiero przy 3500. na niskich nie bylo ,chyab ze akurat fartlo sie . wymienilem N75 na nowe i cacy trasa 50 klockow przy deptaniu przy delikatnej jezdzie cisza pare dni . 2 dni temu trasa 300kilometrow i jade 120 a tu traci moc na 2 sec i po 100kilometrach znow sobie stracil moc na 2 sec , wracajac zrobilo sie goraco temperatura szybko urosla do 90 stopni i zaczal czesciej lapac notlauf, dzisiaj jade do miasta po zrobieniu 20km jak przed wymiana n75 1,2,3,4,5 notlauf malo tego jalowy i przy 2500 notlauf. szybka akcja obejscie N75 bez gaszenia samochodu i dalej na jalowym notlauf i na kazdym biegu bez mozliwosci dobrego rozpedzenia sie . na obejscu przejechalem 10km i cisza notlaufa niema . sprawdzilem po raz 100 gruszke i sobie hasa dojscie nie jest latwe od dolu dlugim wkretakiem mocno trzeba robic ale bez zacinania sie . samochod ostygl odpalam juz po podlaczeniu do N75 jade w trase 50 km temperatura 80 stopni bo jechalem tak 100 km/h max (powinien sie zagrzac?) i cisza niema notlaufa deptalem , jechalem spokojnie to tylko raz zalapal przy przysciepaszaniu i nic wiecej . powniej wracalem juz wieczor i tez cisza . teraz moje pytania:
czy to mozliwe ze sie cos grzeje? np. ECU , czy gruszka (spieka sie pod wplywem tem ) ??
temperatura silnika jak ma wygladac podczas jazdy?? odpalajac go to 10 min i wentylator sie wlacza bo juz 90 na piecu w trakcie jazdy to ciezko zagrzac musialbym jechac 120. do 130 km/h przez troszke zeby tmp. wskoczyla na 90.
na forum Audi czytalem ze idzie tez jakis przewod podciesnieniowy do IC prawda?? nic takiego nie wiedzialem .. ;/
czy gruszka moze byc dziurawa od starosci i taka jest przyczyna notlaufa ?? ale to chyba byloby juz caly czas a nie raz jest a raz niema notlaufa.
i czy kablem do kompa za 100 zl da sie zrobic logi dynamiczne i statyczne ?? bo chyba tylko to juz mi zostalo
pozdrawiam i prosza o wyrozumialosc.