Witam Wszystkich!
Dzis nastapil wielki dzien zmienilem rozrzad ale do konca tak nie jest kolorowo,zaczne od tego ze poprzedni wlasciciel co naprawial te auto byl niezlym rzeznikem. A wiec wszystko rozebralem cudem odkrecilem sruby na kole pasowym bo tak byly zjechane,patrze napinacz zle napiety (w tym modelu jest cecha) i co najwyzniejsze jak ustawilem "0" na wale patrze na wlaek i pompe o jakies zabek dwa za malo.....
Wiec scieplem pasek i walek i pompe ustawilem na "0" wszystko poskladalem ladnie obrucilem motorem wszystko ladnie wszedzie "0" ale....... odpalam motor i

nie zalapal.
I co radzicie powrucic do starych ustawien czyli bede musial walek i pompe cofnac o te dwa zeby. I powiedzcie mi jak zapali motor jak bede mogl ustawic wszystko na "0"
A drugie takie pytanko jak cofne te dwa zeby i auto zapali ustawie odpowiedni kat wtrysku i jak bedzie dobry wtrysk bedzie auto chodzic tak jak powinnien albo te punkty "0" cos znacza?
Aha,kolo zebate od walu wyglada niezastare,moze byc ze poprzedni wlasciciel wymienial te kolo nie zauwazyl tego aby wszystko ustawic na "0" i teraz jest taki problem?
Prosze o pomoc co mam teraz zrobic?