Witam, mam dość spory problem. Zakładałem wspomaganie w swoim golfie II 1.6TD i przy łapie od wspomagania, która jest blisko powrotu oleju do turbiny na samym dole (śruba) od dociągnięcia delikatnie pękł blok. Przy włączonym silniku kapie po kropelce dość intensywnie. Wymieniłem uszczelke pod miską olejową ponieważ myślałem, że ten wyciek jest od podnoszenia silnika na lewarku (przy zmianie skrzyni). Jednak wtedy okazało się, że jest to pęknięcie od śruby którą dociągałem. Nie wiem czy była za długa czy zwyczajnie za mocno skręciłem. Moje pytanie brzmi czy moge coś z tym fantem zrobić bez większych operacji ?
Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi.
Pęknięcie bloku od dociągnięcia śruby (wyciek oleju)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pęknięcie bloku od dociągnięcia śruby (wyciek oleju)
NicFrost12q pisze: Moje pytanie brzmi czy moge coś z tym fantem zrobić bez większych operacji ?

Albo nowy blok,albo ewentualne spawanie..
Pęknięcie bloku od dociągnięcia śruby (wyciek oleju)
Spawanie ? Czy jest to droga usługa ? I skuteczna ? nie wydaje mi sie zeby to było jakies skomplikowane do zrobienia.
Pęknięcie bloku od dociągnięcia śruby (wyciek oleju)
Nie, wystarczy goły blok nagrzac w piecu, pospawac i po spawaniu wygrzac i ostudzic wraz z piecem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości