brak mocy po regeneracji turba

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » śr maja 18, 2011 02:02

Witam.Miałem zapieczone turbo po regeneracji zrobił się mocniejszy ale i tak nie na tyle co powinien jest to golf 110km. po miesiącu znowu wpada w tryb awaryjny i brak mu mocy
.patrzałem i cięgnem od zmiennej geometri da się poruszac.znowu zapieczona czy moze jakies złe ciśnienia jak to sprawdzic i co to moze być?



Awatar użytkownika
Coldfire28
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn lis 30, 2009 08:14
Lokalizacja: Zgorzelec

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: Coldfire28 » śr maja 18, 2011 12:01

Logi zrób.... Sprawdz zawod n75...


MESS WITH THE BEST, DIE LIKE THE REST :]
Mój Gofer --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4148474#4148474

spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » śr maja 18, 2011 17:44

jak zrobić logi? mam kabel. mozna zamienic z tym drugim zaworem zeby sprawdzic?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: italiano_83 » śr maja 18, 2011 17:54

Vag/engine/bassic settings grupa 011 logujesz na obrotach biegu jałowego przez 60s
Dynamiczny na trzecim biegu od 1400-4000 z gazem na 100% od początku do końca silnika 90C, vag/engine/meass blocks logujesz 003.008.011 razem i 011.010.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » śr maja 18, 2011 21:56

zrobiłem tak jak napisałeś oto wyniki:

LOG-01-003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46172.html" onclick="window.open(this.href);return false;

LOG-01-011-010
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46171.html" onclick="window.open(this.href);return false;

LOG-01-003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46169.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i jak to wygląda? przy trzech tys obrotów wpadał w awaryjny



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: italiano_83 » śr maja 18, 2011 22:35

Masz przeładowanie ostre , ciśnienie doładowania jest niestabilne, w 011 bs brak zmiany ciśnień co wskazuje, że kierownice się nie ruszają jak powinny.

W ostatnim logu 011 jest już lepiej, ale nadal n75 jest wysterowany na max a ciśnienie doładowania za duże, czy ktoś regulował długość sztangi przy turbo?
Sprawdź czy można wcisnąć sztangę do turbo i na jaką głębokość.
Wygląda na to, że kierownice znowu się zapiekły, rozruszaj porządnie ręcznie mechanizm i zrób jeszcze raz logi 011bs i 011 dynamiczny.
Obrazek


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » śr maja 18, 2011 23:58

a jest mozliwosc ze podcisnienie jest za małe? po po miesiącu od naprawy by się zapiekła? jutro rozruszam. jaki powinien byc skok?



spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » czw maja 19, 2011 02:00

dodam ze przy poruszaniu sztangą słychać skrzypienie jak od sprężyn w starym tapczanie



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: italiano_83 » czw maja 19, 2011 10:42

spavnonix pisze:dodam ze przy poruszaniu sztangą słychać skrzypienie jak od sprężyn w starym tapczanie
Jakiś tam odgłos wydaje uginająca się sprężyna w gruszce, ale skrzypienie :?
spavnonix pisze:a jest mozliwosc ze podcisnienie jest za małe? po po miesiącu od naprawy by się zapiekła? jutro rozruszam. jaki powinien byc skok?
Podciśnienie, możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnienia, po miesiącu to rzeczywiście bardzo szybko.... skok sztangi to 15-20mm, rozruszaj porządnie mechanizm i wrzuć logi, tylko dynamicznego 011 zacznij od 1400 bo wtedy widać, co się dzieje z turbo z dołu i jak "wstaje" .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
bladzio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pn paź 13, 2008 09:45
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: bladzio1 » czw maja 19, 2011 10:56

spavnonix pisze:jaki powinien byc skok?
ok. 1,5 - 2 cm



spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » czw maja 19, 2011 14:23

rozruszałem sztange zatrzymywała się w połowie godzina szarpania i zaczeła jakoś chodzic, odrazu dostał buta jak powinien :)
nowe logi:

http://vaglog.rtnet.pl/pac-x-onix_46213.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: italiano_83 » czw maja 19, 2011 14:27

Teraz jest już lepiej, jeszcze przegoń auto i rozruszaj kiery i powinno być dobrze, wysterowanie n75 spadło do akceptowalnego poziomu, ale bost nadal jest.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

spavnonix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 28, 2010 14:35
Lokalizacja: szczecin

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: spavnonix » czw maja 19, 2011 14:44

bost czyli przeładowanie? moze się musi jeszcze rozruszać troche. jak się znowu zapiecze to ta sama sekwecja i będzie latał znowu?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

brak mocy po regeneracji turba

Post autor: italiano_83 » czw maja 19, 2011 15:07

spavnonix pisze:bost czyli przeładowanie? moze się musi jeszcze rozruszać troche. jak się znowu zapiecze to ta sama sekwecja i będzie latał znowu?
Tak "przeładowanie" w momencie wstawania turbo, jest trochę za długi ten bost, na razie ciśnienie jest lepsze od tego co było na początku, ale wciąż dalekie od ideału, dlatego warto jeszcze ręcznie popracować. Trudno powiedzieć na jak długo to pomoże, wszystko zależy od stylu jazdy, tego jak turbo wygląda w środku, mechanizm kierownicy i tego czy nie puszcza oleju z uszczelniaczy.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości