Strona 1 z 3
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM ustawianie kąta wtrysku
: pt maja 13, 2011 20:55
autor: Rogal7
Witam,
Potrzebuję drobnej pomocy, tak naprawdę wiem co dzieje się z autem, ale chciałbym, jeżeli to będzie mozliwe - konkretnej diagnozy.
Mam błąd 17656
IMG200.jpg
czyli problem z początkiem wtrysku. Zgodnie z załączona tabelką
IMG201.jpg
mam objawy nr 3 i 4. Mianowicie na zimnym czasem źle pali, a ostatnio też zaczęło się jakieś dziwne "bzyczenie" połączone z zapalającą się i znikającą kontrolką świec. Po takim odpaleniu potrafi zakopcić. Na ciepłym silniku już zero problemu. Dodatkowo strasznie smrodzi spalinami i ostatnio też niestety bardzo niebezpiecznie zaczęło zdarzać się, że w trakcie jazdy zapala się kontrolka świec i auto przygasa, a raz też zgasło :/ raz stało się to po podskoku auta na wybrzuszeniu.
I teraz tylko pytanie patrząc po tych objawach co wymienić? Bo przyczyn tam dają 5, czy da radę dopasować którąś konkretnie do objawów ?
pozdrawiam
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: pt maja 13, 2011 21:23
autor: italiano_83
vag/engine/basisc settings grupa 000 pozycja druga podaj wartość na ciepłym silniku.
Re: AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: sob maja 14, 2011 09:55
autor: Rogal7
sorki, ale wczoraj już nie miałem możliwości sprawdzić, ale dzisiaj prosto z auta:
w zasadzie tak samo na zimnym jak i ciepłym wartość druga skacze 18-20
P.S.
jakbym miał cos zmieniać to proszę pisać jak do 5 latka
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: sob maja 14, 2011 11:07
autor: italiano_83
Masz opóźniony kąt wtrysku do regulacji na kole pompy wtryskowej regulacja na poziom 50-60 .
Porada odnośnie regulacji.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146" onclick="window.open(this.href);return false;
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: sob maja 14, 2011 17:09
autor: Rogal7
dzięki
, ale raczej zabiorę się z tym do mechaniora, nie kumam jak mam kręcić tą pompą...
Re: AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: sob maja 14, 2011 18:12
autor: perki
Rogal7 pisze:dzięki
, ale raczej zabiorę się z tym do mechaniora, nie kumam jak mam kręcić tą pompą...
prosciej sie nie da
luzujesz sruby nr 1 (3 sztuku ) i miminalnie kluczem ta duza na srodku ( naprawde minimalnie) przykrecasz te 3 sruby z nr 1 odpalasz auto i sprawdzasz ile wynosi i tak do skutku
a u mechaniora 100zl trzeba dac , a jeszcze trafi sie fachowiec co bez vaga bedzie ustawial
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: pn maja 16, 2011 23:18
autor: gelek82
a ja polecam mój post do ustawienia kąta wtrysku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=381902" onclick="window.open(this.href);return false;
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 07:13
autor: Rogal7
dzięki wielki Panowie, dzisiaj idę spróbować swoich sił, tylko ostatnie mini pytania.
Rozumiem, że przy luzowaniu tych 3 śrub nie kręci mi się to koło od pompy?
Jak mocno poluzować śruby? Wystarczy, że poczuję odkręcenie, czy wykręcić je z 0,5cm?
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 20:07
autor: pxx1
Poluzuj na tyle abyś mógł ruszyc delikatnie kołko.
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 20:23
autor: Rogal7
potrzeba pilna pomoc, piszę z auta... chyba mi się coś udało, ale potrzebuję teraz pilnie pomocy, bo niestety mimo, że kręcę śrubą w lewo jak stoję na wprost niej, to teraz widzę jedynie wartości "000" próbowałem więc ciut w prawo, ale nic się nie zmienieło, to wrociłem teraz znowu w lewo i pojawia się na chwilę 048 potem 002 i znowu 000... co robić ??
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 20:25
autor: Rogal7
teraz z kolei 051 na ułamek sekundy a później od razu na 000
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 20:30
autor: pxx1
Rozumiem, ze po poluzowaniu 3 srub i kreceniu ta duzą (tej duzej w zadnym wypadku nei odkrecaj uzywaj jedynie to pokrecania ) dokrecasz je i dopiero wtedy sprawdzasz kat wtrysku?
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 20:32
autor: Rogal7
no tak, robię już chyba 8mą taką wycieczkę, teraz po raz kolejny delikatnie w lewo i jest 048, 020 i 000...
AGR Mk4 1.9 TDI 90KM
: śr maja 18, 2011 20:35
autor: pxx1
Przed ustawieniem tez Ci tak kat wtrysku skakal?