AGR Mk4 1.9 TDI 90KM ustawianie kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM ustawianie kąta wtrysku

Post autor: Rogal7 » pt maja 13, 2011 20:55

Witam,

Potrzebuję drobnej pomocy, tak naprawdę wiem co dzieje się z autem, ale chciałbym, jeżeli to będzie mozliwe - konkretnej diagnozy.
Mam błąd 17656
IMG200.jpg
czyli problem z początkiem wtrysku. Zgodnie z załączona tabelką
IMG201.jpg
mam objawy nr 3 i 4. Mianowicie na zimnym czasem źle pali, a ostatnio też zaczęło się jakieś dziwne "bzyczenie" połączone z zapalającą się i znikającą kontrolką świec. Po takim odpaleniu potrafi zakopcić. Na ciepłym silniku już zero problemu. Dodatkowo strasznie smrodzi spalinami i ostatnio też niestety bardzo niebezpiecznie zaczęło zdarzać się, że w trakcie jazdy zapala się kontrolka świec i auto przygasa, a raz też zgasło :/ raz stało się to po podskoku auta na wybrzuszeniu.
I teraz tylko pytanie patrząc po tych objawach co wymienić? Bo przyczyn tam dają 5, czy da radę dopasować którąś konkretnie do objawów ?


pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw maja 19, 2011 20:30 przez Rogal7, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 ASZ Variant

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: italiano_83 » pt maja 13, 2011 21:23

vag/engine/basisc settings grupa 000 pozycja druga podaj wartość na ciepłym silniku.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: Rogal7 » sob maja 14, 2011 09:55

sorki, ale wczoraj już nie miałem możliwości sprawdzić, ale dzisiaj prosto z auta:
w zasadzie tak samo na zimnym jak i ciepłym wartość druga skacze 18-20
Obrazek


P.S.
jakbym miał cos zmieniać to proszę pisać jak do 5 latka :)


MK4 ASZ Variant

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: italiano_83 » sob maja 14, 2011 11:07

Masz opóźniony kąt wtrysku do regulacji na kole pompy wtryskowej regulacja na poziom 50-60 .

Porada odnośnie regulacji.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: Rogal7 » sob maja 14, 2011 17:09

dzięki :kufel: , ale raczej zabiorę się z tym do mechaniora, nie kumam jak mam kręcić tą pompą...


MK4 ASZ Variant

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: perki » sob maja 14, 2011 18:12

Rogal7 pisze:dzięki :kufel: , ale raczej zabiorę się z tym do mechaniora, nie kumam jak mam kręcić tą pompą...
Obrazek prosciej sie nie da :bigok: luzujesz sruby nr 1 (3 sztuku ) i miminalnie kluczem ta duza na srodku ( naprawde minimalnie) przykrecasz te 3 sruby z nr 1 odpalasz auto i sprawdzasz ile wynosi i tak do skutku :bigok: a u mechaniora 100zl trzeba dac , a jeszcze trafi sie fachowiec co bez vaga bedzie ustawial :helm:



gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: gelek82 » pn maja 16, 2011 23:18

a ja polecam mój post do ustawienia kąta wtrysku :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=381902" onclick="window.open(this.href);return false;



Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: Rogal7 » śr maja 18, 2011 07:13

dzięki wielki Panowie, dzisiaj idę spróbować swoich sił, tylko ostatnie mini pytania.

Rozumiem, że przy luzowaniu tych 3 śrub nie kręci mi się to koło od pompy?
Jak mocno poluzować śruby? Wystarczy, że poczuję odkręcenie, czy wykręcić je z 0,5cm?


MK4 ASZ Variant

Awatar użytkownika
pxx1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt lip 09, 2010 16:03
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: pxx1 » śr maja 18, 2011 20:07

Poluzuj na tyle abyś mógł ruszyc delikatnie kołko.


Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
Obrazek

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: Rogal7 » śr maja 18, 2011 20:23

potrzeba pilna pomoc, piszę z auta... chyba mi się coś udało, ale potrzebuję teraz pilnie pomocy, bo niestety mimo, że kręcę śrubą w lewo jak stoję na wprost niej, to teraz widzę jedynie wartości "000" próbowałem więc ciut w prawo, ale nic się nie zmienieło, to wrociłem teraz znowu w lewo i pojawia się na chwilę 048 potem 002 i znowu 000... co robić ??


MK4 ASZ Variant

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: Rogal7 » śr maja 18, 2011 20:25

teraz z kolei 051 na ułamek sekundy a później od razu na 000


MK4 ASZ Variant

Awatar użytkownika
pxx1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt lip 09, 2010 16:03
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: pxx1 » śr maja 18, 2011 20:30

Rozumiem, ze po poluzowaniu 3 srub i kreceniu ta duzą (tej duzej w zadnym wypadku nei odkrecaj uzywaj jedynie to pokrecania ) dokrecasz je i dopiero wtedy sprawdzasz kat wtrysku?


Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
Obrazek

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: Rogal7 » śr maja 18, 2011 20:32

no tak, robię już chyba 8mą taką wycieczkę, teraz po raz kolejny delikatnie w lewo i jest 048, 020 i 000...


MK4 ASZ Variant

Awatar użytkownika
pxx1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt lip 09, 2010 16:03
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

AGR Mk4 1.9 TDI 90KM

Post autor: pxx1 » śr maja 18, 2011 20:35

Przed ustawieniem tez Ci tak kat wtrysku skakal?


Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości