Strona 1 z 1

[mk4] vacum pompa pomocy

: pt maja 13, 2011 14:12
autor: emcio15
Witam moj wspanialy golfik znow strzelil focha :banghead: i tym razem poszla vacum pompa i teraz mam pytanie szukam uzywanej na allegro i znalazlem tylko jedna o tym samym oznaczeniu silnika AUY 110KM automat rok 2001(niestety juz sprzedana) i moje pytanie czy jak kupie pompe z innym oznaczeniem silnika to podejdzie i bedzie dzialac czy musze nowej szukac ?

[mk4] vacum pompa pomocy

: pt maja 13, 2011 14:23
autor: witek690
bedzie pasować każda od 1.9

[mk4] vacum pompa pomocy

: pt maja 13, 2011 18:02
autor: Detektor
witek690 pisze:bedzie pasować każda od 1.9
nie wprowadzaj kolegi w błąd, emcio15 szukaj pompy vacum które jeżdzą w pompowtryskach czyli
AJM, AUY, ATD, ASZ, ARL... w razie co to jej nr. 038 145 209 N oraz z innymi literami na końcu w zależności od roku produkcji, TDI na pompie (AGR, AGP, AQM, ALH, AHF, ASV) mają inną pompe vacum o nr. 038 145 101 B lub inne litery.

[mk4] vacum pompa pomocy

: pt maja 13, 2011 21:23
autor: $iwy
Mam taką pompę z Paska 130 ps.Jak jesteś zainteresowany to PW

Re: [mk4] vacum pompa pomocy

: pn maja 16, 2011 08:16
autor: HellMan
Detektor pisze:szukaj pompy vacum które jeżdzą w pompowtryskach czyli
AJM, AUY, ATD, ASZ, ARL... w razie co to jej nr. 038 145 209
Tzn., że np. do AXR mogę włożyć każdą pompę z numerami 038 145 209 i będzie pasować? Czy istnieje możliwość, że moja pompa LUK może mieć inne średnice/zakończenia króćców niż BOSCH z tymi samymi numerami? U mnie denerwuje mnie podciekanie mojej pompy i chciałbym ją zamienić na coś innego. Widziałem, że w golfach MK5 montują też z tymi samymi numerami tylko BOSCH, więc może w tamtych już nie ma problemu z poceniem się.

[mk4] vacum pompa pomocy

: pn maja 16, 2011 18:07
autor: Detektor
HellMan pisze:Tzn., że np. do AXR mogę włożyć każdą pompę z numerami 038 145 209 i będzie pasować?
tak, dokładnie
HellMan pisze:Czy istnieje możliwość, że moja pompa LUK może mieć inne średnice/zakończenia króćców niż BOSCH z tymi samymi numerami?
nie ma takiej możliwości, Vw w różnych okresach miał podpisaną umowę z LUKiem lub BOSCHem ale element był cały czas ten sam niezależnie od tego który producent dostarczał pompe w danym okresie
HellMan pisze:Widziałem, że w golfach MK5 montują też z tymi samymi numerami tylko BOSCH, więc może w tamtych już nie ma problemu z poceniem się.
tego nie wiem, chyba że zmienili materiał na uszczelkę, wiem że chłopaki na forum pisali że radzili sobie z tym problemem
przy pomocy silikonu i zdawał on egzamin, tylko nie jakiś zwykły bo musi być odporny na paliwo

[mk4] vacum pompa pomocy

: pn maja 16, 2011 19:50
autor: HellMan
Czy da się przed zamontowaniem używki przepuścić przez taką pompę z litr ropy żeby ewentualne zanieczyszczenia z niej się wypłukały? Jeżeli tak to jak do tego podejść? Mam na oku pompę z golfa po powodzi z małym przebiegiem.

[mk4] vacum pompa pomocy

: pn maja 16, 2011 20:26
autor: Detektor
szczerze mówiąc to nie wiem bo nigdy jej nawet nie musiałem odkręcać a po za tym to nawet nie widzę
możliwości żeby tam się mogła dostać woda bo niby jak ? teraz jeszcze inna sprawa, nawet jeżeli kupisz
takową z innego auta to pamiętaj, że uszczelka która przy niej będzie zapewne siedziała tam od nowości
czyli jakiś już spory kawałek czasu i nikt nie da Ci gwarancji że i ona nie będzie przepuszczała po przerzuceniu
z auta do auta a takiej nowej nigdzie już dostać nie można więc i ją powinno się potraktować silikonem,
dlatego ja na twoim miejscu najpierw bym spróbował uszczelnić twoją starą pompe na silikon bo może
się okazać że pozbędziesz się problemu za jedyne 20zł, więc po co wydawać dużo więcej na drugą skoro to może
ale nie musi rozwiązać problemu.