Strona 1 z 1

nierowna praca silnika przy zatrzymywaniu/ regulacja wskazan

: ndz maja 08, 2011 22:32
autor: kapitan bomba
zaczne od danych.. MK IV 1,9TDI 110KM AHF..przebieg 212tys..raczej kręcony
i teraz opis problemu a moze tylko moich zludzen.. przy zatrzymywaniu się tak gdzieś pomiędzy 15km/h a 0 km/h lekkie trzepanie budą, słyszalna nierówna praca silnika, jakby go dławiło lub coś podobnego.. po całkowitym zatrzymaniu problem odrazu ustępuję..silnik idzie równiutko.. Przypadek zdarza się powiedzmy raz na 3 próby zatrzymania..znaczy nie zawsze... wydaje mi sie iz ma tez znaczenie kiedy wrzuce "luz" jeżeli bardzo wcześnie.. tak ok 40km/hm to nie ma drgań.. jeżeli później to sie pojawiają.. ale nie zawsze.. ale to odrazu zaznaczam ze nie jest to w 100% sprawdzone.. ze akurat ma to znaczenie... tak czy inaczej.. może ma ktos jakies pomysly..? z góry dzieki:)

nierowna praca silnika przy zatrzymywaniu

: ndz maja 08, 2011 22:54
autor: italiano_83
Wyszukiwarka...
http://www.google.pl/custom?q=trz%C4%99 ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

nierowna praca silnika przy zatrzymywaniu

: ndz maja 08, 2011 23:06
autor: kapitan bomba
dzieki i soory za brak poszukiwan :)

nierowna praca silnika przy zatrzymywaniu

: sob maja 14, 2011 22:33
autor: kapitan bomba
odświeżę

jestem już po tym czyszczeniu nastawnika, problem faktycznie ustąpił, ale... komputer pokazuje teraz troche większe spalanie ( ok. 1-1,5l/100km) niż przed tym czyszczeniem czy możliwe iż coś jest źle wyregulowane, złożone? w sumie teraz wskazania komputera sa blizsze temu spalaniu liczonemu z litrów (tzn ilosc litrow/ilosc km x 100). Mowie tutaj o wynikach z trasy, nie wiem co bedzie jak jeszcze jak wychodzą wskazania w miescie.. zeby wtedy sie nie okazalo iz sumujac oba wyniki komputer przesadza. Ale podsumowując.. narazie po pierwszym tankowaniu po czysczeniu i pierwszym liczeniu z litrow srednia jest bliska temu co bylo przed czyszczeniem, ale komputyer na samej trasie pokazuje wiecej niz przedtem ale blizej sredniej. Co ogolnie o tym sadzicie.. poprawilo sie (tzn komputer zaczal mowic prawde) czy faktycznie spalanie mogło się zwiększyć.. a dodam iz opony zmienilem z energooszzcednych (nie pamietam nazwy) michelin 15' na zwykle nokiana na alu 16' ael chyba nie ma to az takiego wplywu na wskaznia komputera.

nierowna praca silnika przy zatrzymywaniu

: ndz maja 15, 2011 10:00
autor: mewa2002
Zmiana w dawce nastawnika zmienia rowniez wskazania spalania komputera. Mozesz to wyregulowac przez zmiane dawki lub przez vag. Ja wyregulowalem i mam teraz +/- 0.1l roznicy miedzy wskazaniami komputera a spalaniem realnym.

nierowna praca silnika przy zatrzymywaniu

: ndz maja 15, 2011 13:27
autor: kapitan bomba
jak zrobić to najdokładniej a zarazem najprościej?