Strona 1 z 5

: pt mar 10, 2006 12:24
autor: szerszeniak
całkiem przyjemny przebieg masz cos madyfikowane? wynika z niego ze masz zdrowy silniczek a z wyzszej mocy niz w tabeli bym sie jakoś super nie cieszył bo kazdy diesel wykazuje takową a jest to związane z nisko obrotowym charakterem silnika i przekłamaniem hamowni ale jak na orginalny nie przerabiany motor wartości są raczej w nornie wiec mozna być zadowolonym. Ech zeby mój kiedys mógł sie poszczycic takimi wykresami:)

: pt mar 10, 2006 13:37
autor: Corvax
Bardzo ładny wykres, a tak przy okazji to 20jahre? :)

: pt mar 10, 2006 20:23
autor: Puki
widaż, że silniczek igiełka :) ile za zhamowanie autka?

: pt mar 10, 2006 20:39
autor: Puki
zapowiada sie kolejny wymiatający TDI powodzonka w dalszych modyfikacjach :)
Puki pisze:ile za zhamowanie autka
w promocji 50 zl :bigok:[/quote]

Ciekawe ile u nas na śląsku kosztuje taka przyjemność musze to kiedyś sprawdzić :smoke:

: sob mar 11, 2006 01:13
autor: marcinvw
no to napewno ciekawie jedzie :D

: sob mar 11, 2006 16:05
autor: Berciak
Seria bardzo ładna, teraz czekamy na wykres jestem bardzo ciekawy jak wyglada po zmianie softu

: ndz mar 19, 2006 15:46
autor: marcin-kielce
Bardzo ładny wykres. pozazdrościć! =D> Ja też przymieżam sie do chipowania mojego 1Z, znalezłem już nawet firmę w Łodzi która to robi za przyjemne pieniądze i powiedziano mi ze powinno sie uzyskać ok 115 KM i 260 momentu. Lecz narazie nikt mi nie wstawi chipa bo mam uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania, który znajduje sie w sterowniku. Musze najpierw zmienić sterownik i dopiero...

: ndz mar 19, 2006 23:11
autor: uysy
Szczerze mówiąc przy tej serii to program żadna rewelacja.... w sensie pmax i nmax bo rozłożony jest jakby dla oszczędzania sprzęgła i jeżdzi na pewno fajnie...
Nie wiem czego oczekujesz po pomiarze na 5tym biegu ale to zmienia tylko dokładnośc pomiaru,nie wyniki....

[ Dodano: Nie Mar 19, 2006 10:13 pm ]
marcin.... oświeć mnie... Który mądry Ci powiedział,że masz czujnik w ECU uszkodzony? :hmm:

: pn mar 20, 2006 09:21
autor: marcin-kielce
Kolego "uysy" byłem kilka razy na diagnozie u znajonego mechanika i za każdym razem jak podepnę go pod komputer wyskakuje "błąd 0207 - czujnik ciśnienia doładowania" i nie można go w żaden sposób usunąć. W moim silniku ten czujnik jest w ECU, więc ECU może być do wymiany przez ten czujnik. No chyba że masz inne pomysły i sugestie dotyczące mojego błędu..

pozdrawiam

: pn mar 20, 2006 13:08
autor: uysy
to standardowy błąd w tych komputerach i wcale nie musi oznaczać uszkodzenia czujnika... diagnoza wymaga czegoś więcej niż tylko sprawdzenia błedów.
a nawet jeśli to ten czujnik się wymienia...
Jeśli się jednak uprzesz na wymianę sterownika - szukaj 16-bit - daje większe możliwości.