Witam moim problemem jest odcięcie paliwa w Golfino mk II 1V
Otóż samochodzik ma obecnie podniesione ciśnienie doładowania do 1,5 Bara, zwiększoną dawkę, pompa eko. Puszczał minimalnego bąka przy przygazówce w trakcie jazdy nigdy. Jest jednak problem bowiem odcinał ewidentnie przy ok 4000obr/min podczas przygazówki, zaś podczas jazdy już przy 3200obr miewałem takie kopnięcie i obroty spadały by ratować sytuacje należało zredukować bieg i dać kopa. ( filtr paliwa świeży od miesiąca)
Uznałem, że należy zrobić gov mod by przesunąć to odcięcie na powiedzmy 4000-5000 podczas jazdy bo strach wyprzedzać jest.
Rozebrałem górę od pompy wyciągnąłem ośkę od gazu łącznie z tym zestawem sprężynek ( 3 sprężynki ), podłożyłem ok 2mm pod najdłuższą, reszte zostawiłem w spokoju.
Złożyłem ale przestawiałem widać tą dźwignie od gazu bo jak zmontowałem to miałęm 1600obr jako jałowe lub falowanie obrotów, samoczynne przyspieszanie do 4000obr itd. Poprawiłem dźwignię i już obr są ok, ale za to odcięcie jest niżej bo ok 3000obr przy przygazówce. Jeździć tym nie jeździłem.
Pytanie, macie jakieś sugestie co do postępowania by odcinał w końcu przy tych 4000-5500obr? Zastanawiam się teraz czy nie należy ustawić dźwigni tak by były te 1600obr jałowe i skontrować to śrubą od dawki paliwa/śrubą dokładnych obrotów/ wydatkiem resztkowym.
Ps. Przeczytałem wszystkie tematy o gov mod, odcięciu, nawet na forach anglosaskich.
Odcięcie w 1V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Odcięcie w 1V
Ustawienie dźwigni gazu nie zmienia nic, przestawiałem ją o ząbek w lewo o ząbek w prawo itd. Jedyny efekt to były inne obroty jałowe ale max ciągle ten sam 3000obr i nie przekroczy ich za hugo...
Ps. Silnik odpala pracuje, nie gaśnie, nie dymi tylko te 3000obr mnie wkurzają a już mi sił brakuje po 2 dniach walki.
Ps. Silnik odpala pracuje, nie gaśnie, nie dymi tylko te 3000obr mnie wkurzają a już mi sił brakuje po 2 dniach walki.
Odcięcie w 1V
Diesel nie ma odcięcia.
Umyj silnik. Wyczyść pompę, odkręć elektrozawór odcinający, wyciągnij trzpień czystymi rękami, oczyść. Lepiej, żeby nic Ci nie wpadło do pompy.
1.5 bara to za duże ciśnienie dla sprężarki którą masz, do takiego doładowania potrzeba wydajniejszej pompy wtryskowej, metalowej uszczelki pod głowicę no i przede wszystkim intercoolera. Lepiej odpuść inaczej czekają Cię nieprzewidziane wydatki.
Umyj silnik. Wyczyść pompę, odkręć elektrozawór odcinający, wyciągnij trzpień czystymi rękami, oczyść. Lepiej, żeby nic Ci nie wpadło do pompy.
1.5 bara to za duże ciśnienie dla sprężarki którą masz, do takiego doładowania potrzeba wydajniejszej pompy wtryskowej, metalowej uszczelki pod głowicę no i przede wszystkim intercoolera. Lepiej odpuść inaczej czekają Cię nieprzewidziane wydatki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości