Strona 1 z 1

Zaślepiłem EGR i słychać świst

: śr maja 04, 2011 22:18
autor: Giugiaro1
Po zaślepieniu EGR który był już dość mocno zanieczyszczony zrobiłem małą próbe. W czasie jazdy praktycznie nic się nie zmieniło, dopiero na postoju usłyszałem świst jeszcze siedząc w kabinie. To nie świst turbiny tylko jakby nieszczelność. Co mnie dziwi na zewnątrz tego nie słychać! Jak przygazuje to świstu w aucie nie słychać, może praca silnika go zagłusza? Czy ten świst to coś normalnego? Czy może zaślepka ma nieszcelność? Może za słabo dokręciłem śruby bo dojście tam jest tragiczne...

Re: Zaślepiłem EGR i słychać świst

: śr maja 04, 2011 22:48
autor: przemlin
Ja też zaślepiałem egra, wywaliłem rórke i dałem dwie zaślepki jedna na kolektor druga na egra i obie są na slikon wysokotemperaturowy uszczelnione !!! Sama blaszka nie uszczelni bo spaliny wylatują pod ciśnieniem.Podobnie uszczelka pod egr też na slikon bo jak turbo pompuje to ciśnienie mi uciekało,i myślałem że szklanki trzeba wymienić tak silnik chodził,,,/klekotał/.

Re: Zaślepiłem EGR i słychać świst

: śr maja 04, 2011 23:14
autor: Giugiaro1
Ja zaślepke dałem tylko pod zaworem przy kolektorze ssącym (tak mi polecił mechnik, to niby ma wystarczyć żeby z zaworu nie leciał mi olej). A uszczelek nie dawałem żadnych, tylko zupełnie nową blaszke aluminiową która jak to powiedział mi ojciec po dokręceniu srób ładnie się ułoży i wszystko bedzie uszczelnione... Może się mylił? Spróbuje jutro jeszcze dociągnąć śruby. Jak to nic nie da bede kombinował dalej.

Zaślepiłem EGR i słychać świst

: czw maja 05, 2011 07:42
autor: krzysiek1aa
Twoj tato ma racje aluminium jest miekie jesli dobrze dokreciles to niema opcji zeby cos tam uciekalo Giugiaro1 pisze o silikonie ale to mojim zdaniem nie najlepszy pomysl, najlepiej wez kogos zeby ci pogazował autko, i poogladaj czy nie ma przedmochow w miejscu tej zeslepki, umnie ten swist tez słychac, ponoc to jakas pompa cisnienia albo cos takiego

Zaślepiłem EGR i słychać świst

: czw maja 05, 2011 07:42
autor: Sztomel
To wcale nie zapobiegnie wyciekaniu oleju z zaworu EGR - mechanik się myli a ponadto sterownik silnika będzie ciągle zgłaszał błąd niewłaściwej ilości powietrza (to tak w ramach uprzedzenia gdybyś po diagnozie vagiem pytał dlaczego masz błąd z tym związany).

Zaślepiłem EGR i słychać świst

: czw maja 05, 2011 07:53
autor: krzysiek1aa
ja mam zaslepiony z obu stron i vag zadnego błedu nie wywala, a jest różnica jesli jest tylko z jednej strony zaslepiony?? np tylko przy egr

Re: Zaślepiłem EGR i słychać świst

: czw maja 05, 2011 17:59
autor: Giugiaro1
Sztomel a czy gdyby pijawił się błąd to ma on jakiś wpływ na pracę silnika? Jazdę? Spalanie? Dzisiaj zauważyłem że świast troszke mniej słychać i tylko na zimnym silniku. Jak się rozgrzeje to jest spokój. A z tym gazowaniem i sprawdzaniem szczelności to dobry pomysł, sprawdze to w wolnej chwili.

Zaślepiłem EGR i słychać świst

: czw maja 05, 2011 22:34
autor: Detektor
Sztomel pisze:To wcale nie zapobiegnie wyciekaniu oleju z zaworu EGR - mechanik się myli
Sztomel tutaj masz całkowitą racje
Sztomel pisze:a ponadto sterownik silnika będzie ciągle zgłaszał błąd niewłaściwej ilości powietrza
z tego co czytałem w temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=51401" onclick="window.open(this.href);return false; to nie u wszystkich wywalało
ten błąd