Strona 1 z 1

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

: wt maja 03, 2011 17:39
autor: JacekB
Witam.
Od wymiany rozrządu mam problemy z paleniem na zimno auta, czasem pali na strzała a czasem za 3-4 razem. Do tego zauważyłem znaczny spadek mocy. Podczas wymiany rozrządu miałem zjechaną wtyczkę i nie została przez to dokonana diagnoza. Teraz z kompem jest już OK. Czy zły kąt wtrysku może być przyczyną spadku mocy, problemów z paleniem oraz dymieniem na siwo przy odpalaniu, twardszą pracą auta, szybciej opadających obrotów silnika przy zmianie biegów oraz wzrostem spalania?

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

: wt maja 03, 2011 18:02
autor: wojtek0231
JacekB pisze:Czy zły kąt wtrysku może być przyczyną spadku mocy
Jak najbardziej, pierwsze co to zacznij od sprawdzenia kąta wtrysku

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

: wt maja 03, 2011 19:39
autor: Maślak
w PD nie ustawia sie kąta wtrysku bo nie masz pompy, tylko pompowtryski, pewnie coś z rozrządem nie tak o ile przed wymianą było ok.

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

: wt maja 03, 2011 19:40
autor: chrzaniu
AJM czasem niejest na pompowtryskach ?? wiec moze rozrzad do poprawniejszego ustawienia .
ale pewnie diagnoza by prawde powiedziala - Logi statyczne i dynamiczne .

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

: śr maja 04, 2011 13:33
autor: EnJoy
W PD ustawia się kąt synchronizacji wałka rozrządu.
VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004
Czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd: granica tolerancji zawarta jest od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej.

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

: sob maja 07, 2011 21:56
autor: Neoarti
dokładnie w PD nie ma konta wtrysku tylko synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym jak napisał EnJoy im bliżej 0 tym lepiej :)