Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

Post autor: JacekB » wt maja 03, 2011 17:39

Witam.
Od wymiany rozrządu mam problemy z paleniem na zimno auta, czasem pali na strzała a czasem za 3-4 razem. Do tego zauważyłem znaczny spadek mocy. Podczas wymiany rozrządu miałem zjechaną wtyczkę i nie została przez to dokonana diagnoza. Teraz z kompem jest już OK. Czy zły kąt wtrysku może być przyczyną spadku mocy, problemów z paleniem oraz dymieniem na siwo przy odpalaniu, twardszą pracą auta, szybciej opadających obrotów silnika przy zmianie biegów oraz wzrostem spalania?


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

Post autor: wojtek0231 » wt maja 03, 2011 18:02

JacekB pisze:Czy zły kąt wtrysku może być przyczyną spadku mocy
Jak najbardziej, pierwsze co to zacznij od sprawdzenia kąta wtrysku


Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Obrazek

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

Post autor: Maślak » wt maja 03, 2011 19:39

w PD nie ustawia sie kąta wtrysku bo nie masz pompy, tylko pompowtryski, pewnie coś z rozrządem nie tak o ile przed wymianą było ok.



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

Post autor: chrzaniu » wt maja 03, 2011 19:40

AJM czasem niejest na pompowtryskach ?? wiec moze rozrzad do poprawniejszego ustawienia .
ale pewnie diagnoza by prawde powiedziala - Logi statyczne i dynamiczne .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

Post autor: EnJoy » śr maja 04, 2011 13:33

W PD ustawia się kąt synchronizacji wałka rozrządu.
VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004
Czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd: granica tolerancji zawarta jest od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Zły kąt wtrysku, objawy. Proszę o poradę.

Post autor: Neoarti » sob maja 07, 2011 21:56

dokładnie w PD nie ma konta wtrysku tylko synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym jak napisał EnJoy im bliżej 0 tym lepiej :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości