dylemat z AJM PD czy robić czy rozbierać

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

dylemat z AJM PD czy robić czy rozbierać

Post autor: JABcok20 » wt maja 03, 2011 00:34

Witam. kupiłem za śmieszne pieniądze silnik AJM w passacie b3 :rotfl:
sprężanie 30-31 bar na cylindrach, skrzynia ok, dwumas do wymiany, turbo puszcza olej stroną ciepłą, przepływomierz chyba padnięty ( podaje cały czas około 500mg ) korekcje na pompowtryskach niby ok, poza tym wszystko gra, icka nie ma, chłodnica paliwa do wymiany, co tam jeszcze można sprawdzić? jest to kompletny swap, pali od strzała , kopcił troszku na biało, ale troszku bo wiadomo turbo i przepływka...
Więc mam dylemat rozbierać na części czy zainwestować co nieco i trzymać na przyszłość... niby samym programem daje mi ok. 145 koni.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dylemat z AJM PD czy robić czy rozbierać

Post autor: Adamm » wt maja 03, 2011 08:33

skrzynia 6 czy 5 ? jesli 5tka to wkladasz jednomas :) , turbo to nie problem bo robisz hybryde lub wstawiasz od ARLa i programem robisz wiecej niz 145 KM :) , przeplywka to tez pikus

jesli silnik faktycznei zdrowy to trzymaj go :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

dylemat z AJM PD czy robić czy rozbierać

Post autor: JABcok20 » wt maja 03, 2011 10:43

Więc zostaje w rodzinie:D skrzynia 5. tzn. do skrzyni 5 biegowej z dwumasem wejdzie jednomas? czy chodzi o to że podejdzie pod blok skrzynia która ori ma jednomas...?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

dylemat z AJM PD czy robić czy rozbierać

Post autor: Detektor » wt maja 03, 2011 11:31

JABcok20 pisze:Więc zostaje w rodzinie:D skrzynia 5. tzn. do skrzyni 5 biegowej z dwumasem wejdzie jednomas? czy chodzi o to że podejdzie pod blok skrzynia która ori ma jednomas...?
Adammowi chodziło żebyś zamiast drogiej dwumasy wsadził o wiele tańszy jednomas,
są zamienniki więc nie ma problemu, skrzynie pisałeś że masz dobrą więc robisz tylko zamianke dwu- na jednomas :grin:


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

dylemat z AJM PD czy robić czy rozbierać

Post autor: Adamm » wt maja 03, 2011 14:29

Detektor, dokladnie o to mi chodzilo

mozna taniszym kosztem miec mocniejsze sprzeglo :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości