pompa wtryskowa z ALH do 1Z
: pn maja 02, 2011 16:38
Witam jako że jetem tu nowym użytkownikiem chciałem się przywitać i opisać pewien problem związany z wymianą pompy wtryskowej.
Samochód VW Vento silnik 1Z 90 KM
Silnik na oryginalnej pompie wtryskowej zaczął przerywać i szarpać podczas jazdy na stałym gazie, wolne obroty skakały w zakresie 100-150 obrotów.
Postanowiłem zmienić pompę, a z racji tego że posiadałem pompę oraz wtryski z silnika ALH z oryginalnym przebiegiem 170tyś km dałem przefrezować łapę mocującą pompę i zamontowałem ją.
Silnik pracuje teraz równo, niema szarpania przy przyspieszaniu, tylko w porównaniu do tamtej pompy na tej silnik jest odczuwalnie trochę słabszy, jest mułowaty do zakresu 2tyś obrotów w Polskim Vag'u a kanale 15 zyżycie paliwa na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku wynosi 1.11L nie sprawdzałem jak narazie spalania podczas jazdy czy jest ono zmienione tylko nie pokoi mnie te osłabienie i spadek mocy w zakresie niskich obrotów, podejrzewam tylko że może to być spowodowane turbem jako że w silnikach ALH jest ono z zmienną geometrią łopatek i może dmuchać już od niższych obrotów niż w silniku 1Z ale oczywiście mogę się mylić.
Wtryski zmienione z orginalnych 190 bar na 220/300 bar
sprawdzałem w polskim vag'u wyprzedzenie wtrysku zakładane i aktualne oba się zgadzają
w vag com opcja tdi timming wynosi 21, grupa 001 blok 2 czyli opcja "injection quantity" wynosi 10.6 mg/str
i teraz nie wiem czym mam się sugerować czy danymi z polskiego waga i opcja wyprzedzenie wtrysku czy vagcom i opcja tdi timming
Proszę o pomoc w tej strawie
jeśli trzeba jakies logi albo coś to nie ma problemu zaraz wysyłam.
Samochód VW Vento silnik 1Z 90 KM
Silnik na oryginalnej pompie wtryskowej zaczął przerywać i szarpać podczas jazdy na stałym gazie, wolne obroty skakały w zakresie 100-150 obrotów.
Postanowiłem zmienić pompę, a z racji tego że posiadałem pompę oraz wtryski z silnika ALH z oryginalnym przebiegiem 170tyś km dałem przefrezować łapę mocującą pompę i zamontowałem ją.
Silnik pracuje teraz równo, niema szarpania przy przyspieszaniu, tylko w porównaniu do tamtej pompy na tej silnik jest odczuwalnie trochę słabszy, jest mułowaty do zakresu 2tyś obrotów w Polskim Vag'u a kanale 15 zyżycie paliwa na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku wynosi 1.11L nie sprawdzałem jak narazie spalania podczas jazdy czy jest ono zmienione tylko nie pokoi mnie te osłabienie i spadek mocy w zakresie niskich obrotów, podejrzewam tylko że może to być spowodowane turbem jako że w silnikach ALH jest ono z zmienną geometrią łopatek i może dmuchać już od niższych obrotów niż w silniku 1Z ale oczywiście mogę się mylić.
Wtryski zmienione z orginalnych 190 bar na 220/300 bar
sprawdzałem w polskim vag'u wyprzedzenie wtrysku zakładane i aktualne oba się zgadzają
w vag com opcja tdi timming wynosi 21, grupa 001 blok 2 czyli opcja "injection quantity" wynosi 10.6 mg/str
i teraz nie wiem czym mam się sugerować czy danymi z polskiego waga i opcja wyprzedzenie wtrysku czy vagcom i opcja tdi timming
Proszę o pomoc w tej strawie
jeśli trzeba jakies logi albo coś to nie ma problemu zaraz wysyłam.