Strona 1 z 2
głośna praca turbiny i wyciek oleju z intercoolera
: czw mar 09, 2006 17:11
autor: robert24
jak to możliwe że w intelcoolerze jest olej i czy jest to groźne ( czy miże przez to uszkodzić się turbina) lub inne elementy silnika
: czw mar 09, 2006 17:27
autor: Corvax
raczej na odwrót to turbina albo odma puszcza i stad olej w IC (najnizej połozony element)
: czw mar 09, 2006 18:42
autor: skoku
ja tez mam ten problem, olej mam przed turbiną a czy za nią? ...hmm jeszce nie wiem w kazdym razie olej był w przewodach do chłodzenia powietrza doładowanego i też w intercoolerze. sprawdzałem dziś kompresję i na wszystkich garach wyszło po 26 ( zimny silnik) ale nigdzie nie moge znaleźć czy to dobrze czy nie.
: czw mar 09, 2006 22:47
autor: Cinek
ile tego oleju jest ?? jak dużo to turbina pewnie siada, jak tylko taka mgiełka to nie ma na razie tragedii. natomiast
SKOKUkompresja jest nienajlepsza, min by gdzies tak powinno być 25 więc jesteś blisko.
http://www.vwgolf.pl/?page_id=172
tu popatrz. jak ci zapala?? bo przy małej kompresji w te mrozy co były to marnie powinno być
: pt mar 10, 2006 00:37
autor: skoku
a no własnie, w te mrozy bez ani jednej swiecy palił, dopiero jak były te 3 dni co było w granicach -25 do - 30 to juz nie. a kompresja niewiem oprostu wyszło idealnie na wszystkich 4 garach po 26, a jezeli bym go zagrzał do 90 stopni i wtdy zaczął mierzyc?
moze wtedy była by lepsza?
na jakim silniku sie mierzy? zimnym czy ciepłym?
: pt mar 10, 2006 08:09
autor: Cinek
na zimnym a potem sie wlewa troszke oleji do każdej tulei i mierzy jeszcze raz

jak podskoczy dużo znaczy ze przydałoby sie robić. a czy na zimnym czy na ciepłym, hmm, różnie ludzie mówią
: pt mar 10, 2006 09:35
autor: skoku
tak wyszedł wykres, a moze to powinno zaczynać sie na 10 a nie przed i wtedy automatycznie wskazało by wiecej w granicach 28? pozyczyłem przyrząd z takiej duzej firmy a tam nikt nie umie mi powiedziec czy dobrze to na szkicowało czy nie:(, moze faktycznie to powinnoi zaczać rysować od 10?
: pt mar 10, 2006 10:03
autor: Cinek
powiem ci że miałem podobny wykres, te maszyny chyba takie są

powiedział mi mechanik że troche zaniżony jest taki wykres, bo powinno rysować od począku
: pt mar 10, 2006 11:09
autor: skoku
czyli mozliwe ze mam więcej?

że koło 28, 29 ???
: pt mar 10, 2006 11:25
autor: Cinek
tak myśle
: pt mar 10, 2006 16:37
autor: skoku
byłem przed chwila u mechanika i powiedział, ze wg niego wykres powinien isc od 10 a wtedy bym mial w granicach 28-29 czyli byloby super, ale nie jest na 100% pewien.
Dla pewnosci w przyszłym tygodniu pojade do innego mechanika który moze bedzie miał nowoczesniejszy sprzęt do mierzenia.
głośna praca turbiny i wyciek oleju z intercoolera
: ndz paź 10, 2010 15:46
autor: zrazikowski1988
mam sprawe. golf 3 230 tys km . turbina mokra. nie sprawdzalem dolotu od filtra, ale w drugiej gumie ktora jest pionowo jest masa oleju. wyciek jest miedzy gumowym przewodem a turbina. dochodze do wniosku ze turbina sie psuje. stracil moc wiecej jak 140 nie pojedzie, strach wyprzedzac....
sprawa jest taka zeby ktos z doswiadczeniem mi powiedzial co w tej turbinie jest popsute i jak to naprawic.
jezeli mozesz pomoc to pisz tutaj albo na gg 985177
głośna praca turbiny i wyciek oleju z intercoolera
: ndz paź 10, 2010 16:24
autor: Łuki_79
zrazikowski1988, na początek podaj oznaczenie silnika lub jego moc.Do wykonania logi dynamiczne grup 003,008,010,011 (każda grupa logowana osobno)
Re: głośna praca turbiny i wyciek oleju z intercoolera
: ndz paź 10, 2010 16:39
autor: zrazikowski1988
90 koni
luki jak mozesz wytlumacz mi co to logi.
w tej kwesti troche ciemniak jestem