Powiedźcie czy musze przekładać ten zawór i do czego on jest i czy może też być uszkodzony?Zdjęcie zapożyczone z allegro:
Jak się sciąga te oryginalne opaski zaciskowe takie na ścisk?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To jest zawór zwrotny paliwa żeby się nie cofało możesz go sprawdzić dmuchając w niego w przeciwną strone do strzałki, jeśli puszcza powietzre to zepsuty. Opaski ściągniesz za pomącą małego śrubokręta i płaskoszczyp przyjżyj się dobrze co podwadzić i jakoś dasz rade gorzej z założeniem.Witam chciałem wymienić te przewody ponieważ chce sprawdzić czy pompa w baku nie popuszcza paliwa i czy nie pcha pęcherzyków powietrze.
Powiedźcie czy musze przekładać ten zawór i do czego on jest i czy może też być uszkodzony?Zdjęcie zapożyczone z allegro:
Jak się sciąga te oryginalne opaski zaciskowe takie na ścisk?
Nie wiem własnie czy to jest ten dokładnie ale bardzo podobny to tego jaki jest miedzy przewodami paliwowymi idącymi z filtra do pompy vacum.t0mal pisze:wygląda jak ten od serwa
Oj dzieje dzieje autko zle odpala a po przekręceniu kluczyka słychać w baku takie dziwne szumienie przez chwile pewnie to jest od pompy.bercik2 pisze:To jest zawór zwrotny paliwa żeby się nie cofało możesz go sprawdzić dmuchając w niego w przeciwną strone do strzałki, jeśli puszcza powietzre to zepsuty. Opaski ściągniesz za pomącą małego śrubokręta i płaskoszczyp przyjżyj się dobrze co podwadzić i jakoś dasz rade gorzej z założeniem.Witam chciałem wymienić te przewody ponieważ chce sprawdzić czy pompa w baku nie popuszcza paliwa i czy nie pcha pęcherzyków powietrze.
Powiedźcie czy musze przekładać ten zawór i do czego on jest i czy może też być uszkodzony?Zdjęcie zapożyczone z allegro:
Jak się sciąga te oryginalne opaski zaciskowe takie na ścisk?
Poza tym po co tam grzebać jak nic się nie dzieje to jeździc a nie szukać dziury w całym.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości