Strona 1 z 1

Klin wału

: śr kwie 13, 2011 13:24
autor: Machor83
Silnik 1.9 tdi AFN 97rok. Jechałem samochodem i nagle zaczął łomotać jak stary czołg jak by coś waliło w silniku. Po założeniu na znaki paska rozrządu samochód nie odpala. Zawory zostały sprawdzone na szczelność. Dodam iż miałem duże bicie koła pasowego. Mam pytanie czy auto z takim kołem zębatym wału samochód mógł nie odpalać po ustawieniu na znaki?
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Przepraszam za jakość zdjęć ale nie posiadam innego aparatu.

Klin wału

: śr kwie 13, 2011 23:55
autor: adek10
koło masz ok daj fotke wału

Klin wału

: czw kwie 14, 2011 00:02
autor: t0mal
Rozumiem, że rozrząd się przestawił?

Klin wału

: czw kwie 14, 2011 00:16
autor: Machor83
Tak ale koło nie jest ok zaznaczyłem gdzie się rozjechało i wybrzuszyło. Na wale naprawdę prawie nic nie widać. Tak w czasie jazdy przeskoczył. Teraz nie odpala w ogóle po ustawieniu a głowica po sprawdzeniu zaworów.Po różnych próbach odpalenia mam błędy 00542 00513. Auto nie chce zapalić.

Obrazek

Klin wału

: czw kwie 14, 2011 12:38
autor: JABcok20
513c to chyba czujnik obrotów wału, na pewno ma wpływ na prace silnika a pewnie na to że nie odpala...

Klin wału

: czw kwie 14, 2011 12:44
autor: JABcok20
Możliwe ze nie przeskoczył tylko czujnik obrotów wąłu wysiadł, jak odłączasz go na pracujacym silniku to własnie pracuje twatrdo, może to jest przyczyną...

Re: Klin wału

: czw kwie 14, 2011 21:19
autor: Machor83
Przeskoczył pasek bo zdjąłem rękoma z góry tak był luźny :) Wszystko działa temat zamknięty mam nadzieję że na długo :bigok: