Strona 1 z 1
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 13:54
autor: Lampart
witam.
Dzis byłem ze swoim Golfem u mechanika bo turbina odłacza mi się powyżej 120 km/h oraz szarpie przy gaszeniu.
Turbo jest sprawne łopatki ładnie chodzą jednak jest problem z "mieszkiem podciśnieniowym sterowania turbiną"
Podobno ta część sama nie wystepuje tylko w większej cześci jako podzespół ale podobno można kupić gdzieś taki mieszek sam
mam proźbę gdzie można dostac taki mieszek? jak on się fachowo nazywa?
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 14:18
autor: wron
Lampart pisze:gdzie można dostac taki mieszek?
np tutaj masz:
http://allegro.pl/nowy-zawor-podcisnien ... 19314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 14:29
autor: Lampart
ok wron dziękuję ale kolejne pytanie- oryginał czy zamiennik? jak oryginał to jak go rozpoznac bo- podobno na allegro jest pełno podróbek firmy Garett
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 14:30
autor: Adamm
Lampart, niewazne czy ori czy zamiennik , wazne ze ma dzialac, tylko kup pod swoje turbo bo rozne rodzaje byly
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 14:40
autor: Lampart
tak właśnie widzę jakieś KKK i zwykłe bez KKK
mam silnik ALH ze zmienną geometrią łopatek wirnika.
właśnie kurcze Adamm nie oryginalny nowy można kupić za 98 zł a firmy Garett od 217 w cenie chyba musi być różnica jakości... wytrzymałości
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 16:12
autor: Adamm
Lampart, spokojnie polatasz i na zamienniku, KKK to producent sprezarek, najlepiej jak zdejmiesz swoja gruszke wtedy dobierzesz

Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 19:58
autor: Lampart
kupiłem ori za 219 zł ile będzie kosztowała wymiana z regulacją?
Mieszek podciśnieniowy sterowania turbiną
: pn kwie 11, 2011 20:47
autor: Łuki_79
Lampart pisze: ile będzie kosztowała wymiana z regulacją?
Jeżeli wymienisz sam to nic - zdejmujesz zabezpieczenie z dzwigni vnt,odkręcasz dwie śruby (klucz 10)mocujące gruszkę do turbosprężarki i masz ją wymontowaną,mierzysz dokładnie długość na jaką wyregulowana jest sztanga w starej gruszce suwmiarką i na taką samą długość regulujesz nową.Po całej zabawie najlepiej wykonać log dynamiczny grupy 011 i się okaże czy jest wyregulowane ok.