Strona 1 z 2

Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

: ndz kwie 03, 2011 20:24
autor: bongo
No i mój klekot się wysrał :rozpacz:
Trza było holować :los2:
Nie wiem co się stało,ale objawy były takie że szarpał,szarpał a później całkiem przestał jechać.Kupa siwego dymu i ledwo co odpala.Na wolnych obrotach pochodzi chwilę i gaśnie,o ruszeniu z miejsca nie ma mowy.Czy padnięte pompki dawały by taki obraz?Może jakaś pompa pierdykła i paliwa nie podaje :hmm:

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 20:28
autor: Adamm
bongo, sprawdz rozrzad, jesli kulal, nie odpala a jak odpali i kupa dymu i slba rekacja na gaz to rozrzad w pierwszej kolejnosci

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 20:34
autor: bongo
Adamm, jutro będzie diagnozowany.
Co do tego szarpania,zdarzało się przedtem raz na jakiś czas,ostatnio coraz częściej,wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa i powietrza,dalej poszarpywał w dolnym zakresie obrotów.Zmieniłem stację,dalej poszarpywał.Miałem jechać w poniedziałek podpiąć pod vaga,nie doczekał.A dziś kaplica się stała :pop:
Mam nadzieję że to nic poważnego.

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 20:34
autor: Detektor
bongo pisze:No i mój klekot się wysrał
aj tam odrazu wysrał, z tego co opisujesz to jak by faktycznie coś w układzie paliwowym. Ja bym tam zaczął
sprawdzać od samego początku czyli zajżał bym pod kanape i dobrał się do baku i jego pompki

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 20:40
autor: bongo
Detektor, nie wiem na jakiej zasadzie działają te pompki,bo wcześniej mimo że poszarpywał w przedziale 1800-2000 obrotów,to później szedł bez zająkniecia do 200km/h.Komputer też chyba powinien coś pokazać.

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 20:48
autor: Łuki_79
bongo pisze:Komputer też chyba powinien coś pokazać.
Na pewno.
Jednak przygotuj się na większe przedświąteczne wydatki,czego nie życzymy tobie i aby Adamm, się mylił http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 60&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:00
autor: bongo
Łuki_79 pisze:Jednak przygotuj się na większe przedświąteczne wydatki,czego nie życzymy tobie i aby Adamm, się mylił
Mam nadzieję że rozrząd odpada,bo jak odpali to chodzi normalnie,czyli dzwięk klekota jak zawsze,nic się nie tłucze.No nic,zobaczymy jutro.
Zresztą to poszarpywanie wcześniejsze,jakby rozrząd był przestawiony to od razu by kulał,a nie że coraz bardziej z czasem się nasilało.Może jednak ta pompa paliwa nie podaje i dlatego takie objawy.
Trza chwalić Pana i być dobrej myśli :bigok:

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:12
autor: Adamm
bongo, a slychac pompe po przekreceniu kluczyka?

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:15
autor: bongo
Adamm, teraz Ci nie powiem,bo klekot stoi 25km od chałupy..
Ale podczas wymiany filtra paliwa,mimo że został zalany,to zgasł i kilka jeśli nie kilkanaście razy musiałem odpalać żeby zaciągnął dobrze.

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:17
autor: Detektor
bongo pisze:bo wcześniej mimo że poszarpywał w przedziale 1800-2000 obrotów,to później szedł bez zająkniecia do 200km/h
no to raczej nie jest wina pompy wstępnej bo by szarpał od samego dołu, w takim razie chyba Adamm ma racje rozrząd pod lupe

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:23
autor: bongo
A pompki?Dawały by takie objawy?

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:24
autor: Detektor
bongo pisze:Zresztą to poszarpywanie wcześniejsze,jakby rozrząd był przestawiony to od razu by kulał,a nie że coraz bardziej z czasem się nasilało.
no właśnie i to mnie zastanawia, chyba że zdarzyło by się coś takiego że pasek przeskoczył 2 razy w jakimś odstępie
czasowym wtedy motor mógł by się tak zachowywać

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:26
autor: Detektor
bongo pisze:A pompki?Dawały by takie objawy?
bongo przypuszczam że gdyby to była wina pompek to by dymił na ciemno

Problem z silnikiem

: ndz kwie 03, 2011 21:29
autor: bongo
No nic Panowie,dzięki za sugestie :pub:
Jutro rano jedzie(na holu),do mechanika,zobaczymy co się tam porobiło.Jak się czegoś dowiem to dam znać.