1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mich_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 20:16
Lokalizacja: Warszawa

1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

Post autor: mich_19 » sob kwie 02, 2011 22:24

Koledzy posiadam silnik w mk5 BRU 90km 1,9 tdi jaka jest różnica pomiędzy 90BRU a 105 koni np.BKC (wtryski,turbina,program) :food:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: 1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

Post autor: doggie » sob kwie 02, 2011 22:33

mich_19 pisze:Koledzy posiadam silnik w mk5 BRU 90km 1,9 tdi jaka jest różnica pomiędzy 90BRU a 105 koni np.BKC (wtryski,turbina,program) :food:

było wiele razy, na forum golfa piątki również http://vwgolfv.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w zasadzie różnica tkwi w sofcie, a pompowtryskiwacze, wałek rozrządu, turbina, zestaw z kołem dwumasowym, zestaw rorządu z paskiem i napinaczami, IC, pseudochłodniczka oleju i pozostała większość jest identyczna

niektóre kraje płacą podatek od mocy a nie pojemności a granicą jest 90 czy tam 91 koni, więc chyba się domyślasz o co kaman, ponadto jest coś takiego jak marketing sprzedaży



mich_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

Post autor: mich_19 » sob kwie 02, 2011 22:53

doggie pisze:
mich_19 pisze:Koledzy posiadam silnik w mk5 BRU 90km 1,9 tdi jaka jest różnica pomiędzy 90BRU a 105 koni np.BKC (wtryski,turbina,program) :food:

było wiele razy, na forum golfa piątki również http://vwgolfv.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w zasadzie różnica tkwi w sofcie, a pompowtryskiwacze, wałek rozrządu, turbina, zestaw z kołem dwumasowym, zestaw rorządu z paskiem i napinaczami, IC, pseudochłodniczka oleju i pozostała większość jest identyczna

niektóre kraje płacą podatek od mocy a nie pojemności a granicą jest 90 czy tam 91 koni, więc chyba się domyślasz o co kaman, ponadto jest coś takiego jak marketing sprzedaży

Dzieki Kolego już sie domyślam



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

Post autor: doggie » sob kwie 02, 2011 22:58

BRU warto zapodać wirusa, bo powyżej 3000 rpm zaczyna dosyć mocno mulić, jest dość mocno okrojony softem, mi to bardzo przeszkadzało



mich_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

Post autor: mich_19 » ndz kwie 03, 2011 13:09

doggie pisze:BRU warto zapodać wirusa, bo powyżej 3000 rpm zaczyna dosyć mocno mulić, jest dość mocno okrojony softem, mi to bardzo przeszkadzało

Ile kolego masz teraz koni ?? Jak robiłeś chipa to specjalnie program robiony był dla twojego golfika ? :bajer: Jak narazie jest 90 dla mnie w miarę ok



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1.9 TDI MK5 Różnica pomiędzy 90km a 105km

Post autor: Fahoo » wt kwie 05, 2011 11:31

mich_19, wkładaj mocniejszy soft...zobaczysz ze silniczek przestanie sie męczyć po korekcie...przestanie buczeć a zacznie zap$%^& :hehe:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości