witam, moze ktos cos ciekawego podpowie mi na ten tema, natomiast podczas nawet przy ruszania slychac swist turbiny, swist taki ewidentnie jak z turbiny, podczas jazdy i dodawania gazu jest to samo swist jest glosny, sprawdzalem turbine tak po swojemu wirnik nie ma luzu max 1mm luzu kreci sie swobodnie wiec nie wiem czy moze mogla sie roczelnic czy moze cos innego jakis czujnik to moze byc turbiny co powoduje ze za duzo powietrza pompuje badz za szybko sie wlancza jak podjade pod komputer powinno cos pokazac??? prosil bym o jakas ciekawa podpowiedz moze ktos mial z tym do czynienia?? pytam tutaj poniewaz niedawno zajechalem skrzynie biegow w golfie 4 mechanikow stwierdzilo ze jest ok a okazalo sie ze mechanizm roznicowy sie rozsypal pozdrawiam
Problemy prawdopodobnie z turbina
: sob kwie 02, 2011 23:22
autor: gacekopole
no dolot kanalizacjii sprawdzilem lecz z wylotem do interkulera nie dalem rady sprawdzic mam kata
Problemy prawdopodobnie z turbina
: sob kwie 02, 2011 23:24
autor: gacekopole
natomiast turbina kreci tak jak powinna mocy jej nie brakuje nic nie odczulem , os wirnika rusza sie max 1mm gora dol natomiast do srodka i na zewnatrz zero luzu
Problemy prawdopodobnie z turbina
: sob kwie 02, 2011 23:26
autor: twromek
gacekopole, po pierwsze logi, błędy. Bierze olej?
Chcesz to jestem prawie codziennie w tygodniu w Opolu, możemy się zgadać i zdiagnozować, wal na pw.
Problemy prawdopodobnie z turbina
: sob kwie 02, 2011 23:29
autor: gacekopole
oleju nie bierze
Problemy prawdopodobnie z turbina
: ndz kwie 03, 2011 13:23
autor: gacekopole
sprawdzilem wszystkie wezyki dolotowe i wylotowe z turbiny sa ok, co moze byc jeszcze winne gruszka???
Problemy prawdopodobnie z turbina
: ndz kwie 03, 2011 13:44
autor: gacekopole
moze mi sie wydawalo wczesniej ze nie stracile na mocy ale teraz to zauwazylem ze stracil nie idzie tak jak szedl
Problemy prawdopodobnie z turbina
: ndz kwie 03, 2011 14:54
autor: gacekopole
" onclick="window.open(this.href);return false; nagralem ten doglos ktory wydaje mi sie ze dochodzi z turbiny
Więc raczej nieszczelności jakieś powodują spadek i świszczenie..Posprawdzaj
sprawdzalem tak jak juz napisalem wczesniej wszystkie przewody od podcisnienia przewody dolotowe do turbiny i wylotowe wszystko jest ok chyba ze na gruszce moze puszczac badz tez mogla sie turbina rozczelnic????? a swist jest donosny
Problemy prawdopodobnie z turbina
: wt kwie 05, 2011 11:36
autor: Fahoo
gacekopole, nie pisz postu pod postem uzyj opcji edytuj
co do objawów to ewidentna nieszczelnośc w orurowaniu
sprawdz miejsca na łączeniach-jeśli na rurach jest olej to w tych miejscach spodziewaj się nieszczelności
Problemy prawdopodobnie z turbina
: wt kwie 05, 2011 21:50
autor: ozyrysh
na 100% to wina nieszczelności kanałów od turbo albo od IC
Problemy prawdopodobnie z turbina
: ndz kwie 17, 2011 13:39
autor: gacekopole
wczoraj doszedlem do tego co bolalo moje autko, mianowicie komputer nic nie wykazal przewody wszystkie sa ok lecz plecionka ktora jest w ryrze wydechowej zaraz za silnikiem byla juz przepalona i do przez nia wydobywaly sie takie odglosy zmienilem ja i jest wszystko ok
Problemy prawdopodobnie z turbina
: ndz kwie 17, 2011 18:45
autor: Fahoo
gacekopole, no to sory kolego skoro nie rozróżniasz dziurawego tłumika od dziurawego intercoolera
Problemy prawdopodobnie z turbina
: czw kwie 28, 2011 11:44
autor: gacekopole
ciekawe czy ty bys odroznil skoro 3 mechanikow slyszac to wskazywalo na turbine poza tym to ja z zawodu nie jestem mechanikiem ale dziurawy tlumik bym odroznil siatka to nie jest tlumik