Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Zbliża się wielkimi krokami duży serwis w moim ALH z wymianą rozrządu, pompy wodnej. Mechanik zalecił mi również zakup nowych śrub mocujących koło na wale, w serwisie za komplet kilka zł. W sieci znalazłem duże zestawy z Kanady i USA, w których jest kilka dodatkowych rzeczy, które powinno się wymieniać razem z rozrządem. Np http://shopping.boraparts.com/product_i ... ucts_id=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=149273" onclick="window.open(this.href);return false;
Co myślicie o tych "bonusach"??
BTW
Ciekawe mają interwały wymiany rozrządów:D
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=149273" onclick="window.open(this.href);return false;
Co myślicie o tych "bonusach"??
BTW
Ciekawe mają interwały wymiany rozrządów:D
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
przesada. Nie widze potrzeby takiej wymiany. Wymien pompe, simmeringi( na wale glownym i walku rozrzadu), rolki, pasek i bedzie git.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
dokładnie wymień pompę wody, napinasz i rolki prowadzące jeśli nie ma wycieków nie ruszaj dolnego koła
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Jak chcesz zrobić wymianę "deluxe" to przyjrzyj się rolkom paska wieloklinowego i napinaczowi.
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Dzięki koledzy za podpowiedzi. Kupiłem oryginalny serwisowy rozrząd z pompą i rolkami, do tego śruby na koło na wale, przy okazji wymieniony został również pasek wieloklinowy, już nieorygnialny bo continental, mechanik powiedział, że napinacz może jeszcze pochodzić.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
nie wiem jak ty i twój mechanik ale ja zawsze wymieniam napinacz w/g mnie to część najbardziej awaryjna w układzie rozrządu kilka razy w różnych autach spotkałem się z pęknięćiem sprężyny i w konsekwencji kolizją zaworów ... osobiście wolę nie ryzykować zwykła rolka najwyżej ci popiszczy jak coś będzie nie tak
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Neoarti, koledze zapewne chodzilo o napinacz paska wielorowkowego
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Dokładnie wymiana rozrządu na nowy serwisowy zestaw z pompą i wszystkimi rolkami, napinacz został tylko od paska wielorowkowego, chociaż na poprzednich rolkach rozrządu (również oryginalne VW z 2003 roku) było zrobione prawie 140 tys bo po 90 został wymieniony sam pasek plus następny pasek zrobił 50 tys i podzespoły nie wykazywały nadmiernego zużycia. Gdzieś czytałem, że ten sam rozrząd robi się w Europie co 90tys a w Kandadzie co 120 a nawet 160.Adamm pisze:Neoarti, koledze zapewne chodzilo o napinacz paska wielorowkowego
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
Kupiłem w sklepie we Wrocławiu, za rozrząd z pompą zapłaciłem 625 w oryginalnych pudełeczkach VW z gwarancją, prowadzą też sprzedaż wysyłkową. W serwisie w Polsce wyszłoby koło tysiąca, w Gorlitz naliczyli mi gdzieś po kursie sprzed miesiąca ok 1200, więc trzeba szukać bo marże gdzieniegdzie są skandaliczne.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
oszalełes koszt rozrządu do alh z pompa wody to 415zł
rolki INA-takie jak dostałeś ty w oryginalnym opakowaniu
pasek w ori daja Dayco a w cenie 415 masz gates power grip
pompa graf/doltz
rolki INA-takie jak dostałeś ty w oryginalnym opakowaniu
pasek w ori daja Dayco a w cenie 415 masz gates power grip
pompa graf/doltz
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Dodatkowe części przy wymianie rozrządu
nie oszalałem takie są ceny, nie wiem czy rolki są INA u mnie były z oznaczeniami VAG, pasek rzeczywiście Dayco z naklejką, że wyprodukowano pod nadzorem VAG, pompa też nosi tylko oznaczenia VAG
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości