Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: kw » pt mar 25, 2011 15:44

Zbliża się wielkimi krokami duży serwis w moim ALH z wymianą rozrządu, pompy wodnej. Mechanik zalecił mi również zakup nowych śrub mocujących koło na wale, w serwisie za komplet kilka zł. W sieci znalazłem duże zestawy z Kanady i USA, w których jest kilka dodatkowych rzeczy, które powinno się wymieniać razem z rozrządem. Np http://shopping.boraparts.com/product_i ... ucts_id=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=149273" onclick="window.open(this.href);return false;

Co myślicie o tych "bonusach"??
BTW
Ciekawe mają interwały wymiany rozrządów:D


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: wesol » pt mar 25, 2011 21:44

przesada. Nie widze potrzeby takiej wymiany. Wymien pompe, simmeringi( na wale glownym i walku rozrzadu), rolki, pasek i bedzie git.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: Neoarti » sob maja 07, 2011 22:28

dokładnie wymień pompę wody, napinasz i rolki prowadzące jeśli nie ma wycieków nie ruszaj dolnego koła


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: t0mal » ndz maja 08, 2011 01:04

Jak chcesz zrobić wymianę "deluxe" to przyjrzyj się rolkom paska wieloklinowego i napinaczowi.



Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: kw » ndz maja 08, 2011 10:22

Dzięki koledzy za podpowiedzi. Kupiłem oryginalny serwisowy rozrząd z pompą i rolkami, do tego śruby na koło na wale, przy okazji wymieniony został również pasek wieloklinowy, już nieorygnialny bo continental, mechanik powiedział, że napinacz może jeszcze pochodzić.


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: Neoarti » pn maja 09, 2011 22:32

nie wiem jak ty i twój mechanik ale ja zawsze wymieniam napinacz w/g mnie to część najbardziej awaryjna w układzie rozrządu kilka razy w różnych autach spotkałem się z pęknięćiem sprężyny i w konsekwencji kolizją zaworów ... osobiście wolę nie ryzykować zwykła rolka najwyżej ci popiszczy jak coś będzie nie tak


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: Adamm » pn maja 09, 2011 22:39

Neoarti, koledze zapewne chodzilo o napinacz paska wielorowkowego :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Re: Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: kw » wt maja 10, 2011 21:49

Adamm pisze:Neoarti, koledze zapewne chodzilo o napinacz paska wielorowkowego :D
Dokładnie wymiana rozrządu na nowy serwisowy zestaw z pompą i wszystkimi rolkami, napinacz został tylko od paska wielorowkowego, chociaż na poprzednich rolkach rozrządu (również oryginalne VW z 2003 roku) było zrobione prawie 140 tys bo po 90 został wymieniony sam pasek plus następny pasek zrobił 50 tys i podzespoły nie wykazywały nadmiernego zużycia. Gdzieś czytałem, że ten sam rozrząd robi się w Europie co 90tys a w Kandadzie co 120 a nawet 160.


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: Fahoo » śr maja 11, 2011 07:51

kw, no i ile kosztował Cie taki zestaw servisowy?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: kw » śr maja 11, 2011 09:53

Kupiłem w sklepie we Wrocławiu, za rozrząd z pompą zapłaciłem 625 w oryginalnych pudełeczkach VW z gwarancją, prowadzą też sprzedaż wysyłkową. W serwisie w Polsce wyszłoby koło tysiąca, w Gorlitz naliczyli mi gdzieś po kursie sprzed miesiąca ok 1200, więc trzeba szukać bo marże gdzieniegdzie są skandaliczne.


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: Fahoo » śr maja 11, 2011 16:11

oszalełes koszt rozrządu do alh z pompa wody to 415zł
rolki INA-takie jak dostałeś ty w oryginalnym opakowaniu
pasek w ori daja Dayco a w cenie 415 masz gates power grip
pompa graf/doltz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: kw » śr maja 11, 2011 16:24

nie oszalałem takie są ceny, nie wiem czy rolki są INA u mnie były z oznaczeniami VAG, pasek rzeczywiście Dayco z naklejką, że wyprodukowano pod nadzorem VAG, pompa też nosi tylko oznaczenia VAG


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dodatkowe części przy wymianie rozrządu

Post autor: Fahoo » czw maja 12, 2011 10:22

to i tak przepłaciłes :jezor: :kac:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości