Strona 1 z 1

Problem z VW Transporter T4

: wt mar 22, 2011 18:50
autor: Diabloooo
Witam !

Mam problem ze Swoim buskiem a mianowicie miesiac temu odpalilem bylo wszystko okey odpalilem przejechalem sie i bylo okey jak zwykle dzis do odpalania i zero czasem cos lapal na ssaniu chodzi pyrkocze i kupe siwego dymu jak by ktos za samochosem ognisko mi palil.Mysle swiece hmm nie po nagrzaniu silnika nadal to samo przerywa kaszle jak stary dzidek.
Wtryski niemozliwe gdyz regenerowane byly na jesien filtr paliwa to samo.Mysle podkrecam i sprawdze cisnienie paliwa no i co sie okazuje kropelka po kropelce a wydaje mi sie ze od tej ropy powinienem sie kryc. Wiec utwierdzcie mnie w tym przekonaniu i powiedzice za pompa albo czy moze ktos ma jakies inne pomysly. VW Transporter T4 2.4D rok 2001

Re: Problem z VW Transporter T4

: wt mar 22, 2011 22:53
autor: Diabloooo
^up

Problem z VW Transporter T4

: czw mar 24, 2011 00:37
autor: JABcok20
zgaś , odkręć przewody wtrysków, kręć silnikem powinno dawać doś mocno paliwo, ew. mozna jeszcze ciśnienie w pompie sprawdzić. odpal go, odkręć króciec na pompie z którego paliwo wraca do baku, powinno po odkręceniu lekko dawać ostro ropką. jeśli nie daje to w pompie niema ciśnienia.
Objawy jakie opisujesz( jeśłi dobrze zrozumiałem) to albo brak ciśnienia w pompie, nie zalałeś jakiegoś badziewia. jakie wtryski były zakładane?

Problem z VW Transporter T4

: czw mar 24, 2011 10:40
autor: Diabloooo
Wtryski byly regenerowane a byle one bosha badzewie byc moze bylo zalane bo porzyczalem dla znajomego na jesein busika i chyba jakas ruska zalal

Problem z VW Transporter T4

: pt mar 25, 2011 13:46
autor: JABcok20
Tylko lewa zupa zabija pmpe nie od razu ale po jakimś czasie, raczej po jednym zalaniu nie powinna zabić pompy.
w tych busach kąt wtrysku ustawia sie na pompie a jest ona na oddzielnym pasku, silnik na znaki,wkręca się zegar w pompe, popuszcza koło na wałku rozrządu od strony skrzynia i kluczem na pompie ustawia kąt wtrysku, na wartpśc z tego co pamiętam 1,0mm. pozd

Problem z VW Transporter T4

: pt mar 25, 2011 13:48
autor: JABcok20
sprawdz to ciesnienie w pompie, odkręć przewódna górze pompy i jak pójdzie paliwo przy kręceniu to albo kąt wtyrsku, rozrząd albo pompa. wszystko do ogranięcia ale mechanika co ma troszkę oleju w głowie.