Problem z VW Transporter T4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Diabloooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 23:08
Lokalizacja: Białystok

Problem z VW Transporter T4

Post autor: Diabloooo » wt mar 22, 2011 18:50

Witam !

Mam problem ze Swoim buskiem a mianowicie miesiac temu odpalilem bylo wszystko okey odpalilem przejechalem sie i bylo okey jak zwykle dzis do odpalania i zero czasem cos lapal na ssaniu chodzi pyrkocze i kupe siwego dymu jak by ktos za samochosem ognisko mi palil.Mysle swiece hmm nie po nagrzaniu silnika nadal to samo przerywa kaszle jak stary dzidek.
Wtryski niemozliwe gdyz regenerowane byly na jesien filtr paliwa to samo.Mysle podkrecam i sprawdze cisnienie paliwa no i co sie okazuje kropelka po kropelce a wydaje mi sie ze od tej ropy powinienem sie kryc. Wiec utwierdzcie mnie w tym przekonaniu i powiedzice za pompa albo czy moze ktos ma jakies inne pomysly. VW Transporter T4 2.4D rok 2001



Awatar użytkownika
Diabloooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 23:08
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z VW Transporter T4

Post autor: Diabloooo » wt mar 22, 2011 22:53

^up



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Problem z VW Transporter T4

Post autor: JABcok20 » czw mar 24, 2011 00:37

zgaś , odkręć przewody wtrysków, kręć silnikem powinno dawać doś mocno paliwo, ew. mozna jeszcze ciśnienie w pompie sprawdzić. odpal go, odkręć króciec na pompie z którego paliwo wraca do baku, powinno po odkręceniu lekko dawać ostro ropką. jeśli nie daje to w pompie niema ciśnienia.
Objawy jakie opisujesz( jeśłi dobrze zrozumiałem) to albo brak ciśnienia w pompie, nie zalałeś jakiegoś badziewia. jakie wtryski były zakładane?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Diabloooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 23:08
Lokalizacja: Białystok

Problem z VW Transporter T4

Post autor: Diabloooo » czw mar 24, 2011 10:40

Wtryski byly regenerowane a byle one bosha badzewie byc moze bylo zalane bo porzyczalem dla znajomego na jesein busika i chyba jakas ruska zalal



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Problem z VW Transporter T4

Post autor: JABcok20 » pt mar 25, 2011 13:46

Tylko lewa zupa zabija pmpe nie od razu ale po jakimś czasie, raczej po jednym zalaniu nie powinna zabić pompy.
w tych busach kąt wtrysku ustawia sie na pompie a jest ona na oddzielnym pasku, silnik na znaki,wkręca się zegar w pompe, popuszcza koło na wałku rozrządu od strony skrzynia i kluczem na pompie ustawia kąt wtrysku, na wartpśc z tego co pamiętam 1,0mm. pozd


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Problem z VW Transporter T4

Post autor: JABcok20 » pt mar 25, 2011 13:48

sprawdz to ciesnienie w pompie, odkręć przewódna górze pompy i jak pójdzie paliwo przy kręceniu to albo kąt wtyrsku, rozrząd albo pompa. wszystko do ogranięcia ale mechanika co ma troszkę oleju w głowie.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości