Strona 1 z 1

Dochodzi do rezerwy i silnik gaśnie

: ndz mar 20, 2011 03:35
autor: robson_wrc
Witajcie
W poniedziałek stałem się szczęśliwym posiadaczem golfa mkIII 1.9D zwykły na pompie. Dziś stało się według mnie coś dziwnego ponieważ strzałka od paliwa tylko weszła na początek rezerwy i silnik zgasł podczas jazdy... Zjechałem podnoszę maskę i w przewodach sucho... I tu moje pytanie co może być przyczyną zepsuty wskaźnik pływak w baku czy może coś jest nie tak z układem paliwowym? Jakieś sugestie co i jak sprawdzić po kolei? Z góry dziękuje za porady.
Pozdrawiam

Dochodzi do rezerwy i silnik gaśnie

: ndz mar 20, 2011 03:45
autor: prymusnmr
A auto jak ci zgaslo to zalewales ponownie paliwa??
Jesli tak to masz to co ja .
Ja mam podobny problem i nauczylem sie z tym jezdzic,u mnie przyczyna tkwi w wygietym ramieniu od plywaka w baku ktory przenosi sygnal ilosci paliwa na wskaznik w liczniku.
Wiec zeby sie upewnic zalej do pelna i wyzeruj licznik zobaczysz mniejwiecej kiedy(po jakim przebiegu) wskazowka zacznie opadac. U mnie zaczyna isc w dol po przejechaniu ponad 300kilometrow

A jesli zalales paliwa i nie zagadal to sprawdz czy pompka chodzi...Kibel w filtrze paliwa,Lub zalales wode na stacji krzak.

Dochodzi do rezerwy i silnik gaśnie

: ndz mar 20, 2011 08:43
autor: krzysiek1aa
http://allegro.pl/golf-iii-wskaznik-pal ... 93334.html" onclick="window.open(this.href);return false; PRYMUSNMR obstawia to co w linku, ja raczej bym obstawił wskaznik w liczniku po rozebraniu licznika da sie go wyregulowac wystarczy srubokret i troche pokrecic, w tym liczniku jest taki drucik i im wieksze dostaje napiecie z pływaka tym bardziej sie wygina, w srodku jest regulacja tego drucikaa mozna go troche przesunac.

Re: Dochodzi do rezerwy i silnik gaśnie

: ndz mar 20, 2011 23:09
autor: robson_wrc
Dzięki za porady... Jutro zabieram sie do roboty :bigok:

Dochodzi do rezerwy i silnik gaśnie

: ndz mar 20, 2011 23:36
autor: Detektor
sprawdz pompe w baku i przeczyść prowadnice pływaka przy okazji

Re: Dochodzi do rezerwy i silnik gaśnie

: pn mar 21, 2011 16:07
autor: prymusnmr
krzysiek1aa pisze:http://allegro.pl/golf-iii-wskaznik-pal ... 93334.html PRYMUSNMR obstawia to co w linku, ja raczej bym obstawił wskaznik w liczniku po rozebraniu licznika da sie go wyregulowac wystarczy srubokret i troche pokrecic, w tym liczniku jest taki drucik i im wieksze dostaje napiecie z pływaka tym bardziej sie wygina, w srodku jest regulacja tego drucikaa mozna go troche przesunac.

czyli u mnie w pasku b3 tez moze byc przyczyna licznika??wiem z angielskiego oraz polskiego forum ze czesty problem w pasiakach i dlatego zasugerowalem zata odpowied...dodam ze rozbieralem juz swoj licznik i nic tam niepokojacego nie zaowazylem lecz tez nie szukalem zadnego nastawnika ...