Strona 1 z 1

n75/n18

: pt mar 18, 2011 16:21
autor: michal_koszyk
Witajcie koledzy, mam drobny problemik, turbo pompuje mi na postoju, swist jest dość głośny, poczytałem trochę na ten temat i zacząłem od tych zaworków i ku mojemu zdziwieniu poprzedni właściciel je zmostkował, gdy n75 zamienię miejscami z n18 to gwizdanie ustaje lecz autko dziwnie wkręca się na obroty, macie jakieś sugestie? Czy takie zmostkowanie nie zabija tych zaworków? nie ma jakichś konfliktów " interesów " między nimi? Autko to ibiza afn.

n75/n18

: pt mar 18, 2011 16:56
autor: damcio151
co znaczy JE zmostkował ? są w ogóle pominięte, tylko wiszą, czy chodzi Ci o to, że są połączone wężykami ?
zobacz do podklejonego tematu o turbinach, masz tam schemat, sprawdź czy wężykologia się zgadza

n75/n18

: pt mar 18, 2011 16:59
autor: michal_koszyk
poprostu wtyczki obu zaworków lecą jednym kablem, wszystkie wężyki podciśnienia są podłączone ok lecz dla pewności jutro to posprawdzam

n75/n18

: pt mar 18, 2011 17:41
autor: munior
michal_koszyk pisze:poprostu wtyczki obu zaworków lecą jednym kablem,
Niezły ''spec'' :panna:

n75/n18

: sob mar 19, 2011 12:09
autor: cashtetzky
n18 - zawór recyrkulacji spalin


Poniżej masz schemat z tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=98

Obrazek