n75/n18

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michal_koszyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 26, 2010 15:13

n75/n18

Post autor: michal_koszyk » pt mar 18, 2011 16:21

Witajcie koledzy, mam drobny problemik, turbo pompuje mi na postoju, swist jest dość głośny, poczytałem trochę na ten temat i zacząłem od tych zaworków i ku mojemu zdziwieniu poprzedni właściciel je zmostkował, gdy n75 zamienię miejscami z n18 to gwizdanie ustaje lecz autko dziwnie wkręca się na obroty, macie jakieś sugestie? Czy takie zmostkowanie nie zabija tych zaworków? nie ma jakichś konfliktów " interesów " między nimi? Autko to ibiza afn.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

n75/n18

Post autor: damcio151 » pt mar 18, 2011 16:56

co znaczy JE zmostkował ? są w ogóle pominięte, tylko wiszą, czy chodzi Ci o to, że są połączone wężykami ?
zobacz do podklejonego tematu o turbinach, masz tam schemat, sprawdź czy wężykologia się zgadza



michal_koszyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 26, 2010 15:13

n75/n18

Post autor: michal_koszyk » pt mar 18, 2011 16:59

poprostu wtyczki obu zaworków lecą jednym kablem, wszystkie wężyki podciśnienia są podłączone ok lecz dla pewności jutro to posprawdzam



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

n75/n18

Post autor: munior » pt mar 18, 2011 17:41

michal_koszyk pisze:poprostu wtyczki obu zaworków lecą jednym kablem,
Niezły ''spec'' :panna:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
cashtetzky
semper fidelis
semper fidelis
Posty: 168
Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
Kontakt:

n75/n18

Post autor: cashtetzky » sob mar 19, 2011 12:09

n18 - zawór recyrkulacji spalin


Poniżej masz schemat z tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=98

Obrazek


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości